Skip to main content
Vraag

oude hobby uitgelekt en nu ben ik bang dat ik gepest word

• June 24, 2026
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

BISEXUALanoniempje
Forum|alt.badge.img+1

Heey ff een andere topic dan normaal mr ik heb een probleempje..

Ik deed dus in groep 7 en een deel van groep 8 aan hobby horsing…. ik schaam me hier heel erg over en was heel het jaar bang dat het zou uitlekken en raad is wat er gebeurt?!!! en lekte vandaag uit. ik schrok er wel echt van want het was zo random ik was gwn tijdens beeldende vorming mn handen aan t wassen en ineens staat de groep met kut jongens voor me en zeggen jij hobby horsed toch?!! ik was gwn van nee tf. maar ze bleven maar door gaan ik weet wrs al wie het heeft laten uitlekker die liet het ook uitlekken dat mn zusje een furry is ( ze is 11 guys ze komt er vast overheen😥) ik bleef rustig en liep gwn weg ik wou echt janken want heel het jaar werd ik al gepest om mn uiterlijk en nu ook nog door die kut hobby.. het ding is dat ze er niet zomaar mee ophouden en het door gaan vertellen aan heel de school en een van die jongens heeft een broer en IEDEREEN KENT DIE KUT BROER dus zodra hij dat weet weet heel de school het en dat betekent dat vriendinnen van mij het gaan weten ( niet mn besties die weten het al ) ik had toen ik klaar was met die les  vgm een paniekaanval maar weet het niet zeker ik kon niet goed ademen en begon te trillen en mn hart ging tekeer EN ik begon wazig/zwarte vlekken te zien.. ik hoop heel erg dat jullie advies hebben want ik kan echt niet meer guys

1 reactie

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 24, 2026

Hoi ​@BISEXUALanoniempje, ten eerste wil ik zeggen dat ik en waarschijnlijk iedereen op dit forum het niet oké vindt dat jij wordt gepest, maakt niet uit waarover maar dat is gewoon niet oké, meld het aub bij een teamleider of leerlingencoördinator.

Verder over jou hobby, je hoeft je daar toch niet voor te schamen, ik bedoel ik kijk naar vliegtuigen, bouw hele steden online en heb nog veel meer gare hobby's. Dus je moet juist trots zijn dat jij een mooie hobby hebt gehad terwijl de rest allemaal alleen maar op voetbal of op dansen heeft gezeten ofzo. En tegen diegene die dit heeft uigelekt zeg je gewoon : Als je nog een keer zoiets flikt kom ik met m'n ouders en de polite naar je huis. Dan stoppen ze wel. Dus ik wens je heel veel succes en respect toe en ik hoop dat dit kinderachtig gedrag van die andere snel stopt.

Vriendelijke groet,

35 bomen