Skip to main content
Vraag

Op school koppelen mensen.

• March 23, 2026
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

KittyCat

Hoi iedereen,

ik vraag me af of iemand dit herkent en hoe je er het best mee om kan gaan. Ik zit nu in de 1e en wat een grote hobby is van veel mensen is: Koppelen. Dus als in van die is op die enzo. Ik ben daar veel slachtoffer van dus ik wordt heel veel gekoppeld. In het begin was het wel grappig maar nu begint het echt Pesten te worden. Heeft er iemand tips om hier mee om te gaan?

Alvast bedankt.

3 reacties

Aulire
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 30, 2026

Mensen die dat doen zijn zelf heel onzeker en bang dat niemand ze wil ofzo.
Gelukkig heb ik hier nooit last van gehad omdat ik ook niet echt aandacht geef aan dat soort rare mensen.
Dus trek je er gewoon niets van aan en kijk en praat ook niet met ze.
Gewoon compleet negeren ook al blijven ze door gaan.
Als ze zien dat het je niets doet stoppen ze vanzelf wel omdat ze zien dat het geen effect heeft.

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Hoi iedereen,

ik vraag me af of iemand dit herkent en hoe je er het best mee om kan gaan. Ik zit nu in de 1e en wat een grote hobby is van veel mensen is: Koppelen. Dus als in van die is op die enzo. Ik ben daar veel slachtoffer van dus ik wordt heel veel gekoppeld. In het begin was het wel grappig maar nu begint het echt Pesten te worden. Heeft er iemand tips om hier mee om te gaan?

Alvast bedankt.

hoi dit heb ik vaak ook en dan word het ook uiteindelijk dat andere jongens hun vrienden naar mij toe duwen wat niet fijn is natuurlijk…

mijn tip is:
net zoals ​@Auriël al zei proberen te negeren en ik snap dat dat misschien wel lastig is (dat vind ik ook) je kan ook bijvoorbeeld zeggen dat je niet verliefd op die persoon bent
ik hoop dat dit helpt
doei

Forum|alt.badge.img

Je kan ook gwn een keertje duidelijk zeggen dat je het echt niet leuk vindt. Doen je vriendinnen dit of ook andere klasgenoten/1e jaars? Als het vooral je vrienden/vriendinnen zijn denk ik dat ze het wel begrijpen als jij het niet leuk vind. Succes!