Vraag

op mijn verjaardag mijn vrienden kwijt.

  • 15 November 2021
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi iedereen, in ben morgen jarig (16 november) het is nu 15 november in de avond. Maar ik zit echt net een rotgevoel. Dat komt omdat ik mijn bestie en een goede vriend in één klap kwijt ben. Dit kan een lang verhaal worden maar plz lees het helemaal. 

IK was vandaag op het schoolplein met een groepje vrienden en mijn bestie.  (Een van die jongens is een hele goede vriend van mij laten we hem de letter M noemen. )  We zaten in de mandschommel en M duwde mij er opeens uit. We gingen echt heel hoog dus ik vloog en ik kwam terecht op handen en voeten. Ik had een nieuwe broek aan en die zat onder het vuil dat je er heel moeilijk uit krijgt.  Ik werd echt kwaad want voor het zelfde was ik op de schommel geklapt, (hij had me ook al een x geslagen met een telefoon, toen heb ik daar ook een week last van gehad, het enige wat hij toen zei is sorry met een lachje. )  Ik begon hem (M)  te schoppen en zeggen dat hij (M) echt moet ophouden ik had geen zelfbeheersing meer. Hij begon mij ook in elkaar te slaan. Ik was echt kwaad. Ik liep naar binnen en ik haalde even diep adem. Ik ging terug en iedereen lachte me toen uit ook me bestie. Ik negeerde het en ging weer erin zitten. Op gegeven moment had ik er echt genoeg van dus ik ging naar huis.  Ik besefte thuis dat ik (M) veel geheimen heb verteld. En ik was echt bang dat hij het door zou vertellen, en ik wou liever ook dat het voor mijn verjaardag goed zou zijn. Dus ik appte hem.  maar hij zei echt dat ik echt k** aan het doen bent en ik wou het goedmaken maar hij negeert mn appje de hele tijd. Ik appte m'n bestie hierover en die zei dat zei nog goede vrienden wou zijn met M en dat ik niet zo raar moest doen. Toen blokte ze me allebij en zette ze me uit alle groepen. Ik ben nu echt bang en ik moet huilen. Ik ben morgen jarig en ik wil ook leuke dingen doen met mijn friends. Heeft iemand advies. 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!!

Alvast gefeliciteerd! 🥳 (nog maar ongeveer 15 min nml)

Ik snap heel goed dat is best moeilijk kan zijn. Weet wel dat het NIET aan jou ligt. Misschien had jij niet zo boos moeten worden maar persoon M had op zen minst sorry kunnen zeggen. Ook had persoon M je er helemaal niet zomaar mogen duwen. Natuurlijk is het niet helemaal goed te praten dat je M hebt geschopt. In het verhaal vertel je ook dat persoon M je al een keer had geslagen met een telefoon. Het klinkt of dit niet echt je leukste vrienden zijn. Als beste vriend of vriendin zou je dit nooit zomaar doen. Je geeft ook aan dat hij je heeft geslagen na dit "ongelukje" dit kan natuurlijk niet. Je "bestie" zou hierbij achter je moeten staan en jou NIET uitlachen. Persoonlijk zou ik zelf laten gaan (zegmaar "unfrienden" ) en andere vrienden zoeken. Het lijkt er namelijk best op dat ze een beetje nep tegen je zijn. Maak je ook niet druk dat M je geheimen doorverteld. Je kan altijd zeggen dat het een leugen was ;). Ik snap dat het erg moeilijk kan zijn om zomaar andere vrienden te zoeken maar dit lijkt me wel het beste. Ik zou ook zeker dit verhaal aan je ouders of iemand anders die je vertrouwt vertellen. (Dit kan namelijk best wel opluchten.) Ik hoop dat je hier wat aan hebt en zou graag een vervolg willen horen!

Groetjes

Reageer