Skip to main content

Ik heb iets om te vertellen,

Ik heb intotaal 5 nep vrienden gehad omdat ik een furry ben. Ik heb er mee leren omgaan, maar lastig was het wel. Vertelde niks aan mijn ouders of leraren, omdat ik geen zin had in gedoe. Je krijgt eigenlijk alleen meer gedoe als je niks zegt. Dus iedereen die gepest word om welke reden dan ook: Stap naar je juf of meester, en uiteraard ook naar je ouders. Zo voorkom je pesten :3.

Groetjes, FurReality.

Vervelend voor je. Ik heb zelf (gelukkig) geen nep vriend gehad 

Groetjes mij @Anoniemxv 

nepvriendin pest mij. tips aub

hoi ik ben 11 jaar en ik had een nepvriendin. we hadden een kleine ruzie en ze begon iets te ver. ze zei:  ¨ik hoop dat je dood gaat. en ze schold me uit. En ze had dat steeds gedaan en ze zei drie keer tegen mij sorry de andere keer had ik haar geblokkeerd omdat ik had het genoeg van haar. maar toen ging ze me appen bij een andere app.. ze zei: ´als je me vergeeft woord ik een beter vriendin maar als je me niet vergeeft word ik niet beter´ toen vergaf ik haar niet toen zei ze van. ´ooh ben je bang´ verdrietig? toen heb ik haar geblokkerd overal en ik heb geen spijt dat ik dat gedaan heb

@Selma_001 ,

Wat vervelend voor je! Maar goed dat je haar hebt geblokkeerd, dat zou ik altijd doen in dat soort situaties.

Groetjes, FurReality

Reageer