Vraag

onzeker door vrienden

  • 22 February 2024
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een 13 jarig meisje en zit in de 2e klas. Ik krijg heel regelmatig opmerkingen van m'n zogenaamde vriendinnen dat ik raar en lelijk ben. Ik heb het 1 keer aangeven en toen hebben we een gesprek gehad met een docent. Ik zat daar jankent aan een tafel. Het ging een paar dagen echt beter, maar ze begonnen toch weer. Iemand tips om hier mee om te gaan? En nee ik kan het niet niet persoonlijk opvatten want het gaat over mijn lichaam en uiterlijk. Sorry klinkt miss boos mr wil nu jiet dat mensen dat gaan zeggen.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Tja, ik ga je zo'n tip geven die ouders gaan geven, maar meer weet ik ook niet, sorry.

Gewoon negeren dan stoppen ze vanzelf.

En als het kan weglopen 

Reputatie 7
Badge +7

Heyy lieve @Ikbenshit,

Eigenlijk ben ik niet mee eens met jouw gebruikersnaam, omdat ik wel zeker weet dat je dat niet bent:)! Maar nu even over je topic;). Ik vind het zo naar voor je dat ze zo tegen je doen! Ik snap dat je het echt niet leuk vind dat ze opmerkingen maken over jouw uiterlijk en lichaam! Ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden. Waarschijnlijk is het heel dom wat ik nu ga zeggen, maar waarom ga je nog steeds om met hun als ze zo vervelend doen? Ik denk dat jij veel aardigere vriendinnen verdient! 

 

Liefs xxx Banaantjeee <333

Reputatie 7
Badge +5

Heyy @Ikbenshit ,

Ik snap hoe je je voelt, in heb hetzelfde gehad! 

Ik ben het met @Banaantjeeee eens, als ze dat tegen je zeggen zijn het echt geen vrienden. Ik zou eigenlijk niet meer met ze om gaan.

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor de reacties. Maar het is zo lastig om bij andere te gaan zitten. Ze kijken me dan raar aan en dan zeggen ze we zijn toch je vriendinnen enz. Het is gwn ingewikkeld

Reputatie 4
Badge +1

@Ikbenshit dat snap ik! ik heb het ook gehad! ik heb hun ook verteld dat ik naar een psycholoog ging en toen gingen ze me pesten en belachelijk maken. Toen kregen we een grote ruzie die nooit meer goed is gekomen. Ik ben toen een tijdje alleen geweest en heb nu weer leuke vriendinnen gemaakt die mij gwn accepteren voor wie ik ben!

Reageer