Ik ben een 13 jarig meisje en zit in de 2e klas. Ik krijg heel regelmatig opmerkingen van m'n zogenaamde vriendinnen dat ik raar en lelijk ben. Ik heb het 1 keer aangeven en toen hebben we een gesprek gehad met een docent. Ik zat daar jankent aan een tafel. Het ging een paar dagen echt beter, maar ze begonnen toch weer. Iemand tips om hier mee om te gaan? En nee ik kan het niet niet persoonlijk opvatten want het gaat over mijn lichaam en uiterlijk. Sorry klinkt miss boos mr wil nu jiet dat mensen dat gaan zeggen.
Tja, ik ga je zo'n tip geven die ouders gaan geven, maar meer weet ik ook niet, sorry.
Gewoon negeren dan stoppen ze vanzelf.
En als het kan weglopen
Heyy lieve
Eigenlijk ben ik niet mee eens met jouw gebruikersnaam, omdat ik wel zeker weet dat je dat niet bent:)! Maar nu even over je topic;). Ik vind het zo naar voor je dat ze zo tegen je doen! Ik snap dat je het echt niet leuk vind dat ze opmerkingen maken over jouw uiterlijk en lichaam! Ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden. Waarschijnlijk is het heel dom wat ik nu ga zeggen, maar waarom ga je nog steeds om met hun als ze zo vervelend doen? Ik denk dat jij veel aardigere vriendinnen verdient!
Liefs xxx Banaantjeee <333
Heyy
Ik snap hoe je je voelt, in heb hetzelfde gehad!
Ik ben het met
Bedankt voor de reacties. Maar het is zo lastig om bij andere te gaan zitten. Ze kijken me dan raar aan en dan zeggen ze we zijn toch je vriendinnen enz. Het is gwn ingewikkeld
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.