Skip to main content
Vraag

onveilig naar school

• January 14, 2026
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi

Ik had had vandaag toen ik terug fietste van school na een oke geïrriteerde dag, maar net de stad waar ik op school zit kwam er iemand (van school) naast mij  fietsen en zei dingen zoals homo gaf mij een klap op mijn arm en zei ook dat ik van zijn zusje moest afblijven (ken haar niet ) en dreigte dat hij mij van mijn fiets wilde schoppen en ik ken hem nauwelijks.

Wat moet ik doen?

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 14, 2026

Heyy

Echt super kut dat dit Je dit hebt meegemaakt dat persoon is gewoon echt niet oke in hun hoofd en heeft waarschijnlijk zo weinig te doen ze jou gaan lastigvallen. Probeer er over the praten met een vriend of iemand die Je vertrouwd en negeer dit persoon zo veel mogelijk.

Veel success 

Lot_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • January 15, 2026

Hoi ​@Virmpje ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lot (De Kindertelefoon) 

Vidaaaa
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 19, 2026

Hey, wat naar dat je het meemaakt 

Als ik jou was , zou ik direct met me ouders praten wat er gebeurd.

en als het te vaak gebeurd, kan je van school veranderen

En als je het nu niet met je ouders over wilt praten kan je met de kindertelefoon bellen of chatten

Goetjessss,

Vida❤️

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 19, 2026

Hij zit bij jou op school, praat erover met je mentor of een vertrouwde docent.  School kan optreden tegen dat soort gedrag.

Dat ettertje moet trouwens wel weten wat hij wil: je bent een homo maar toch zit je aan zijn zusje?