Skip to main content

Hi, Ik heb vandaag mijn eigen spelletje gespeelt en gemaakt op roblox waar ik heel erg trots op ben. En een actieve spelerbasis had van iets van 30-50 spelers dagelijks. Did ging zo 3-4 dagen door.

Ik zal beginnen dat ik al met het vriend waar ik ga hebben over in deze topic al een beetje ken maar niet genoeg met elkaar praten.

Tegelijk ben ik er ook weer niet echt heel trots op omdat ik vind het een beetje jammer dat er al hele jonge kinderen zijn in gekomen en een beetje niet de bedoeling was.

Vandaag heb ik dat spelletje gespeelt omdat het gezellig was en leuk. Een vriend van mij die uit de Verenigde Staten komt. Ik zal niet zijn leeftijd delen maar hij is ouder dan mij. Ik heb een andere project met hem die wat groter is en wij twee zijn niet de “Owner” ervan. Of ten minste de manager. Hij komt mijn spel in (waar ik geen probleem mee heb ik vind het juist fijn,) En zegt dat mijn spel een fetish is, Waar ik geen bedoeling aan had. Ik zei dat dat niet zo was en dat hij aan een spel werkt dat mogelijk ook een fetish kan zijn (Sadisme.)

Hij vond dat niet leuk en zei dat ik een fetish spel verdedig. In het midden van dat gesprek was ik een beetje in paniek want ik wil niet dat hij denkt dat ik een fetish ervoor heb. Hij werd dus ruw en gemeen, zegt dat ik allemaal slechte dingen gaat doen (kinderen aanraken en valse dingen laten doen.) Hij zei dat hij al een mailtje heeft gestuurd om mij te onstlaan van het grotere project. En mijn spel gereporteerd.

Ik zat dus op het punt van huilen want ik werd vernedert van iemand die ik helemaal niet ben. Hij gaat dat spel uit en ontstaat een misverstand omdat hij midden van het conversatie stopte. Ik ging dan een beetje hangen, met andere mensen aan het praten erover van wat ik zal doen.

Hij komt dus terug en zegt nog wat hele onaardige dingen en gaat weer weg. Ik ga uiteindelijk het spel uit, en open de groepchat en server waar ik voor werk.

Hij zat dus tussendoor een valse raportage te maken op mijn spel dat het een fetish is (wat het helemaal niet is.) en ook onaardige dingen tegen mij te zeggen. Ik ga dus verder met hem praten dat het allemaal niet zo is en dat hij fout zit. Wat hij dus niet gelooft en zegt dat ik helemaal niet een slachtoffer ben en dat ik er niks kan aan doen. Hij zegt dat het helemaal niet zijn probleem is en dat ik er wat moet aan doen. Later na de klote conversatie met hem voor waar ik nu helemaal vernedert voel. Uiteindelijk de spel uitgezet, Hem geblokeert, de servers uit en andere mensen van de groep af mijn vriendenlijst eraf gezet.

Tijdens het schrijven van het brief praat ik nu met de manager van het andere grote project. Hij zei dat hij helemaal fout zat en dat hij heel boos op hem was. Hij praatte met mijn deel van het verhaal (Hij heeft waarschijnlijk fotos gemaakt van de chatlogs ertussen.) En zegt alsof “oo nee sorry.” Ik ben nu terug in de server uitgenodigt maar ik durf de server niet meer in. Ik zal jullie updaten op de situatie als er iets nieuws is.

Wat erg! Heel gemeen

oh hey dit is gwn gemeen van die gast

btw hoe heet het spel cus im kinda curious want misschien heeft het spel ergens op gebaseerd

Hey, dat klinkt heel achterbaks en gemeen. Dat is dus zeker geen vriend ! Nooit meer iets mee van doen hebben lijkt me het beste!

Liefs, Tover xxx

Reageer