Skip to main content

Hoi allemaal, 

Ik heb helaas een nogal apart probleempje. Een vriendin van me heeft foto's van mijn vagina en billen en ze wil deze niet verwijderen. Het ging namelijk als volgt. Ik was vorige week met haar ergens naar toe aan het fietsen toen ik opeens heel nodig moest plassen. We zijn toen gestopt op het fietspad en ik ben afgeatapt en toen heb ik dus in de berm wildgeplast. Mijn vrienden vond het dus blijkbaar grappig om dit te filmen en hier foto's van te maken. Ik ben een meisje dus ik moest zeg maar mijn broek enzo helemaal tot mn knieen naar beneden doen, je ziet dus mij billen en vagina op de fotos. Ik wil graag dat ze verwijderd worden maar dat doet mijn vriendin niet. Ik heb het al meerdere keren gevraagd. Wat kan ik het beste doen? Ik wil haar niet in de problemen krijgen.

Hoi ik zie deze topic en ik adviseer als volgt.

1.praat met je ouders ook hoe moelijk het is

2. ga naar de politie vanwege ongevraagd naaktfotos maken

3. Ga niet meer met die vrienden om

5. Ga altijd naar iemand die je vertrouwt om te praten en vragen of ze of hij je mee helpt


Hallo,

Dit is echt heel erg. Zeg tegen haar dat het echt, echt belangrijk is om dat te verwijderen, vraag waarom ze het niet doet, maar als ze het niet wil verwijderen denk ik dat je niet echt anders kan dan haar in de problemen brengen. Je kunt het dan bijvoorbeeld tegen haar ouders zeggen of tegen haar mentor of jou mentor.

Ik hoop echt dan het goed komt!

Grtjes, gayniksmismee


Hoi @Saar_power,

Vervelend! Ik zou het tegen jouw of haar ouders zeggen dat ze dat heeft, want dat mag echt niet.

Groetjes, Monkeyboy08

 


Reageer