Vraag

onaardige jongen

  • 20 March 2024
  • 9 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Er zit een kind bij me in de klas dat me de hele tijd uitscheld en hij heeft laatst een foto van me gemaakt waar bij stond: soms is het zwaar om autisme te hebben en dat heeft hij aan veel kinderen laten zien. Wat moet ik doen?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Wat gemeen en dom doen sommige mensen toch! Misschien kun je dit bespreken met je mentor? Of een vertrouwenspersoon? Dit mag je gerust melden, zoiets is echt niet leuk. Dus niet bang zijn dat je dan verlinkt ofzo, dan had ie dat maar niet moeten doen. En het is in elk geval goed om er met iemand over te praten!Β 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 5
Badge

Hoi @SnorrebolderΒ 

Wat je gewoon moet doen als hij foto’s verspreid dan kan je beter het of melden of het gewoon keihard negeren. Ook kan het helpen om als hij je uitscheld gewoon niet terug doen. Mensen die dat doen vinden het leuk als het jouw raakt en als jij het terugdoet.

Β 

Veel sterkte

@I_NeedHopeΒ 

Reputatie 2
Badge

Oke dankjewel voor de tips!

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @SnorrebolderΒ 

Β 

Dit is grensoverschrijdend gedrag.

Dit moet je melden.

Β 

Liefs @Wees Jezelf Bij NoahΒ 

Reputatie 2
Badge

Oei dit klinkt erg verveld meld dit absoluut aan je mentor.

Β 

Wat soms ook wel wil helpen is een stukje zelfspot, zelf een grap maken over waar hij je mee pest.

Β 

Mijn broer heeft krullen, hij werd altijd gepest dat hij een schaap was. Toen die pestkoppen weer voor de zoveelste keer beeeehhhh riepen is hij op zijn rug gaan liggen en riep: kijk nu is het schaapje dood wie belt de shoarma boer?

Β 

De hele klas lag dubbel en die pestkoppen wisten vanaf toen dat het mijn broer geen ene fuck meer deed.

Reputatie 2
Badge

oke, ik heb het gemeld en we hebben een gesprek gehad, hij deed vandaag aardig.Β iedereen bedankt voor de lieve reacties

groetjes @SnorrebolderΒ 

Ik wordt ook gepest ik negeer hun doe dat ook of zeg tegen een monitor die er bij staat

Badge

Hi, dat is best vervelend ja wat je kan doen is een gerucht verspreiden over diegene dat jij hem hebt afgewezen en daarom zo kut doet tegen jouΒ 

Reputatie 2
Badge

nah, dat is ook soort van terug pesten, daar houd ik niet van. Maar hij doet de laatste tijd aardiger

Reageer