Skip to main content

nog steeds gepest

• May 14, 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3

Hii

een tijdje geleden heb ik een topic geplaatst over dat ik gepest word omdat ik BI ben, gelukkig is dat nu gestopt alleen nu pesten ze met andere dingen. ze denken dat ik voodoo doe en dan roepen ze “Satan, Satan, Satan” of “voodoo, voodoo, voodoo” ik vind dit super irritant maar ze blijven maar door gaan. ik heb het al meerde keren tegen mijn mentor gezegd maar daarna blijven ze nog steeds doorgaan. het zijn niet meer precies de zelfde jongens meer, want er is een weg gegaan maar die is vervangen door een ander. gister had ik het schoolfeest en ik ging als teletubie met mijn vrienden, maar toen we daar een halfuur waren werd ik bekogelt met popcorn en water waardoor ik eerder weg ging. het is gewoon echt rot, maar ik kan er zelf niks aan doen.

-Koetje.123- 

1 reactie

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy anoniem 1305 hierzo

kort vraagje wat is voodoo

en verder als je gepest word vraag aan je mentor of ze wilt dat ze stoppen

en als dit niet lukt vraag dan ook toesteming van de mentor om naar hun ouders te gaan

vraag ook of je je telefoon een week bij je mag houden zodat je het kunt recorden en ga als je recordings hiervan heb en toesteming naar de pesters hun ouders en laat de recording horen en zeg tegen de ouders dat hun kinderen moeten stopen

als dit nog niet helpt ga dan verdere stapen zetten met je ouders

hoop dat dit helpt anoniem 1035