Skip to main content

Hey allemaal, een tijdje terug had ik een topic gemaakt over dat ik bang was dat mijn vriendin misschien naar een andere school zou gaan omdat ze niet de opmerkingen van anderen zou kunnen verdragen. Op de eerste schooldag heeft zij een hele leuke klas ontmoet, ik zit in een wat minder leuke klas, ik zit met de helft van vorig jaar en dat waren de kinderen die mij en mijn vriendin aan het praten waren, mijn vriendin trekt zich daar ondertussen niks meer van aan. Maar ik nog steeds wel heel erg. We zitten allebei op de scouting en hebben een paar goede vrienden die ook bij ons op school en scouting zitten, maar nou is er een jochie die mij leuk vind, ik vind hem aardig als een vriend maar verder niks, hij accepteert niet dat ik hem niet leuk vind en gaat nu met de kinderen die om die die opmerkingen maken, hij vertelt roddels over mij en zet mij tegen mijn vriendin op, die roddels worden door vertelt en door vertelt, zo gaat dat altijd met roddels, mijn vriendin gelooft die neppe roddels en kiest zijn kant en als ik aan haar vraag waarom ze zijn kant kiest word ze boos, nadat zij had besloten bij hem aan te sluiten gingen al mijn vrienden bij mij weg, de roddels worden erger en de dagen lijken steeds langer te worden, in de pauzes ben ik alleen omdat ik in de steek ben gelaten. 

 

Is dit mijn schuld omdat ik hem heb afgewezen? 

Heeft iemand tips hoe ik toch nog een beetje met plezier naar school ga?

-missjuliet-

Hoi,

Sorry voor de wat late reactie.

Ik ga even mijn mening geven.

Wat een fucking idioot. Dit doe je toch niet?! Als je afgewezen wordt, dan ben je zeer verdrietig (ik spreek uit eigen ervaring), maar dat betekent niet dat je dit meisje dit mag aandoen hè? 

Sorry hoor.

Ik vind het gewoon heel erg raar dat je vriendin hem gelooft i.p.v. jou. Als het een beste vriendin was, dan zou ze jou echt geloven hoor. En de andere vrienden/vriendinnen van jou. Ook foute boel. Ze zouden gewoon deze stomme pesters slecht moeten vinden.

Ik hoop echt oprecht dat je de ware vrienden/vriendinnen kan vinden en praat hier met je mentor over. Dit kan namelijk echt niet!

Succes!

Veel liefs,

justGhast


Reageer