Skip to main content

Heyy, ik ben een meisje en in zit al in de bovenbouw van de middelbare. Ik ben sinds gisteren weer voor het eerst naar school gegaan. Onze klassen zijn gemixt dus nu zit ik met andere mensen in de klas dan vorig jaar. In vind in principe dat ik een leuke klas heb, maar helaas zit er een hele vervelende jongen bij mij in de klas. Hij is erg populair en dat ben ik het. Ik ook geen loser, ik was altijd heel onopvallend en ben eigenlijk nooit eerder echt gepest. Maar nu toch ging deze jongen tijdens verschillende lessen met zijn vrienden naar mij wijzen en fluisteren en lachen. Hij deed heel erg zijn best dat ik dit door had. Ik vond het echt niet leuk en heb ook geen flauw idee hoe ik hiermee moet omgaan. Zo ver ik weet heb ik niet kunnen bedenken, waarom hij mij zo nodig moest uitlachen en dat maakt me op dit moment over alles onzeker. Heeft iemand een zelfde soort ervaring of nog tips. Laat het me alsjeblieft weten!!! 

Welkom op het forum!

Dus... het beste is negeren! Als er niks te pesten is, dan wordt het saai en stoppen ze en als het niet gaat, ga naar de mentor. Stelletje onzekere mensen zijn het. Begrijp dat. Pesters zijn meestal zelf onzeker en pesten daarom om minder onzeker te worden!

Groetjes,

justGhast

Hoi @Queenie123 

Vervelend dat je gepest wordt het beste is hun geen aandacht geven,  want hun willen dat je een reactie geeft. En als het langer doorgaat ga naar een mentor of een andere docent die helpt je heus wel. En misschien kan je met vriend(in) gaan zitten en er over lachen dan stoppen ze vaak ook wel.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt end dat het snel over gaat,  succes

groetjes ik… @SadLightbulb 

Dit is zo k*t, ik snap je helemaal. 
maar het vervelende is dat je er eigenlijk niet veel meer aan kan doen…

als ze het weer doen moet je eigenlijk (met je vriendinnen) vragen wat hun probleem is. (Dat kan heel lastig zijn) maar het is beter om dat te doen. Dan weten ze dat je niet over je heen laat lopen. 

Reageer