Vraag

Niet kunnen kiezen

  • 25 June 2022
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoi allemaal, dit is een beetje lang verhaal hoor mr plss reageer want ik heb snel tips nodig...

oke er zit dus een meisje in onze vrienden groep die een beetje stil is, ze is wel aardig maar een beetje kinderachtig, we merkte al dat ze niet heel veel mee deed met de groep dus dacht ik nou dan ga ik maar een beetje met haar om anders voelt ze zich een beetje alleen. Een van de beste vrienden van dat meisje ging met haar verjaardag ’s feestje naar Walibi  en ze had dat al aangekondigd in onze groepsapp, dus iedereen dacht jeee we gaan met z’n alle naar walibi!!! Na drie weken heeft ze een groeps app aan gemaakt waar dat ene stille meisje ik en een andere vriendin niet in zaten… dus ik vroeg aan haar’’ is het de bedoeling of moet je mij nog toevoegen 😊? Toen had ze mij en die andere vriendin toegevoegd maar dat stille meisje niet ( ik noem haar ff Saar)   en in de groepsapp werd gezegt ( door die ‘’beste vriendin’’van Saar):’’ sorry hoor maar ik heb ff geen zin in Saar…☹k wil gwn dat het een leuk feestje word dus ZONDER HAAR’’ daarna werd er HEEL veel geroddeld over haar dus ik heb heel boos gedaan om Saar te verdedigen en ik heb gezegd dat wat ze zeiden echt niet kon omdat de hele vrienden groep naar walibi zou gaan en zij mocht niet mee… ik ben heel boos voor har opgekomen omdat het echt niet oke was… maar toen gingen ze zeggen’’ Olivia!? Als jij het zo erg vind dat Saar niet mee gaat dan ga je zelf toch lekker ook niet mee. Daarna gingen ze haar helemaal uitschelden en even later zei ze tegen mij: ‘’ Olivia wil je dan met mij wat leuks gaan doen? Als zij naar walibi gaan?’’ k wil dat wel alleen als ik dat doe gaan die andere kinderen ons nog meer haten.. moet ik nu met Saar mee of mee naar walibi? 


4 reacties

Badge

 

Badge

Heyy,

Ik zou voor Saar kiezen. In mijn vriendengroep ben ik ook vrij stil, meestal maar dat komt gewoon door mijn karakter. Ik ben stil van mezelf en hou niet van grote groepen en in de schijnwerpers staan. Misschien voelt Saar dat ook wel zo. Het is niet dat Saar raar is, of emo of al die soort dingen. Ga iets leuks doen met haar. Dat zou ik ook erg fijn vinden, als ik haar was.

xx

 

include everyone

Badge

Heyy,

Ik zou voor Saar kiezen. In mijn vriendengroep ben ik ook vrij stil, meestal maar dat komt gewoon door mijn karakter. Ik ben stil van mezelf en hou niet van grote groepen en in de schijnwerpers staan. Misschien voelt Saar dat ook wel zo. Het is niet dat Saar raar is, of emo of al die soort dingen. Ga iets leuks doen met haar. Dat zou ik ook erg fijn vinden, als ik haar was.

xx

 

Badge

Ik zou met Saar mee gaan. Als de rest zo stom doen alleen maar omdat jij haar aardig vind zeker. Trek je niks aan van hun mening. 

Reageer