Niet geaccepteerd.

  • 14 October 2018
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Badge
Ik wordt op school niet geaccepteerd, ik zit in de 1e van de Middelbare School, maar op de Basisschool gebeurde het ook al. Ze accepteren me gewoon niet zoals ik ben. Mensen laten het duidelijk zien, ze zeggen bijvoorbeeld: Je bent echt lelijk - Je bent ZO uit de mode - iewl daar LOOPT ze weer. Ik heb al allerlei trainingen en coaching gevolgd, maar niks daarvan hielp. Ik heb het OOK al tegen mijn ouders gezegd, ze hebben me tips gegeven, maar ook dat werkt niet. Ik begin de hoop echt op te geven, en ik weet niet meer wat ik moet doen. En ik zoek al heel lang advies hiervoor. Ik hoop dan een van jullie mij kan helpen. Alvast heel erg bedankt!

5 reacties

Hey Candy!

Wat vervelend dit te lezen zeg! Dat van je bent Zo uit de mode moet je je niets van aantrekken. Alles komt ooit weer in hoor en als jij t mooi vind moet je het zeker dragen! Ik heb zelf ook last gehad van pesters en het beste dat je kan doen naar mijn mening is met je ouders er over praten of met je mentor en dan naar de ouders van de pesters gaan. Dit is bij mij ook gedaan en toen hield t op. Mocht dit niet werken dan is er iets goeds mis met die kinderen.

Een tip voor jou voor tussentijds is om er niet op in te gaan. ik weet hoe lastig het is. Soms gewoon om wat dingen lachen of naar ze toe gaan en rustig zeggen van he ik vind dit niet zo prettig. zouden jullie mij met rust kunnen laten?

Ik hoop dat dit je wat helpt en houd ons op de hoogte meissie!

Groetjesss
Beste Candy Je moet er niks van aan trekken ik weet hoe het is om gepest te worden. Mischien zijn ze jaloers of ze vinden jou leuk . Groetjes annoniempo,
hey Candy,

wat vervelend om dit allemaal te horen.
ik vind het wel goed en knap van je dat je dit besproken heb met je ouders en je trainingen hebben gevolgd, jammer dat het niet heel goed heeft geholpen.

ik zou dit wel even bij je mentor aangeven want die ziet jouw klas ook vaker en kan hier dus ook beter een oplossing voor hebben.

daarnaast probeer je zo min mogelijk van ze aan te trekken, jij ben mooi op je eigen manier en je bepaald zelf wat je aantrekt.

Reageer