Skip to main content

niemand luistert of ziet mij staan

• 17 januari 2025
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een meisje van 13 ik heb wel een paar vriendinnen maar ik ben niemands beste vriendin ofz

ik doe zo hard me best om een goeie vriendin te zijn maar niemand luistert of ziet mij staan ze zeggen dat ze me echt mogen maar gaan vervolgens afspreken met ze allen zonder mij en ja t voelt gewoon alsof ik niet echt vriendinnen heb 

7 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2477 reacties
  • 17 januari 2025

Hey! Wat vervelend is dat! En als jij nou zou willen afspreken met 1 van hun apart? Om iets met je tweeΓ«n te doen bijv. Is er misschien 1 van hun die wat leuker met jou is dan de anderen?  En zijn er in je klas of op school ook andere mensen die niet zo opvallend zijn maar wel heel aardig? Dat je daar wat meer mee op kunt trekken of contact maken. En is het ook een idee om bij een club, sport of Scouting te gaan waar je weer andere leuke mensen tegen komt? Zodat je meer mensen hebt waar je mee om kunt gaan. Ik ben bij scouting gegaan een jaar geleden geloof ik en heb er heel leuke contacten (jongens en meisjes) bij gekregen! Kijk maar eens wat je zou willen! 

Liefs Tover xxx

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi Flapie!

Ik ben een jongen, en ik heb een beetje hetzelfde. Gek hè, dat ze dat zeggen maar later lijkt het alsof ze het niet menen. Heb je als eens gezegd: "waarom gaan jullie soms zonder mij, ben ik ongezellig ofzo?". Maar om eerlijk te zijn voelen deze vriendinnen niet echt als vriendinnen, want zo ga je toch niet met elkaar om. Er zijn super leuke mensen voor jou op deze wereld, echt waar!

Super veel liefs, 

Nieuwschierig Aapje 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 38 reacties
  • 17 januari 2025

Hey, ik snap precies hoe je je voelt. 

Ook is 13 jaar een lastige leeftijd voor veel mensen waar ze op zoek gaan naar zich zelf en met wie ze wel en niet om willen gaan. (Dit gebeurd ook met je vriendinnen.) 

ik ben zelf 15 en heb zelf ook maar 2 vriendinnen, maar ik weet zelf ook wel dat ik (en jij) door de tijd heen meer vriendinnen gaan maken! 
Blijf altijd hoop houden en blijf je zelf en dan komt het echt wel goed. 
en probeer ook je leven niet te vergelijken met andere mensen, daar word je niet beter van. 

Katjatja
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 80 reacties
  • 17 januari 2025

Hey, dat is naar zeg! Heb je dit al wel eens aan hun proberen te vertellen? Dat je echt probeert een goede vriendin te zijn? Stom dat ze dan nog steeds zonder jou afspreken. Misschien is het een idee om bij een sportclub te gaan of iets anders zodat je nieuwe mensen leert kennen? Het ligt niet aan jou, jij doet je best en meer moet je niet van jezelf eisen. En je bent nooit echt alleen want wij zijn er altijd voor je. Met ons kan je over alles praten πŸ€—πŸ«ΆπŸ»πŸ«ΆπŸ½. 

liefs 

van mij 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 17 januari 2025

*Onnodige quote verwijderd Kindertelefoon*

​@Tover01 Ja klopt alleen is het best wel moeilijk aangezien we een 5 tal zijn zijn er twee tweetallen en ik val daar elke keer buiten ik Sport al heeeeeel veel dus daar maak ik langzaam maar wel leuke mensen te kennen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 17 januari 2025
Katjatja schreef:

Hey, dat is naar zeg! Heb je dit al wel eens aan hun proberen te vertellen? Dat je echt probeert een goede vriendin te zijn? Stom dat ze dan nog steeds zonder jou afspreken. Misschien is het een idee om bij een sportclub te gaan of iets anders zodat je nieuwe mensen leert kennen? Het ligt niet aan jou, jij doet je best en meer moet je niet van jezelf eisen. En je bent nooit echt alleen want wij zijn er altijd voor je. Met ons kan je over alles praten πŸ€—πŸ«ΆπŸ»πŸ«ΆπŸ½. 

liefs 

van mij 😘

Heey heel erg bedankt voor je reactie ik probeer dat zeker maar we zijn een vijftal dus is het dat er twee tweetallen zijn maar heel erg bedankt πŸ’•

RIPSTUDYGO
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 1 februari 2025

Heya 

geen haat ofzo natuurlijk, maar het is eig best normaal als je vrienden zo nu en dan zonder jou erbij afspreken.. 

heb je het ooit aangekaart bij je vrienden/ooit gevraagd of jij ook gwn meekon met t afspreken?

misschien weten ze helemaal niet dat jij je buitengesloten voelt 

doei

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen