nepvriendin

  • 26 September 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Dit verhaal is waargebeurd in groep 7 op de basisschool (ik zit nu in groep 8)

 

Groep 6

Alles was leuk, we speelden met zijn vieren (ik, nep vriendin, vriendin en nog een vriendin). (Ik wil geen namen noemen)

 

groep 7

Echte nachtmerrie ik wou niet meer naar school en kwam huilend thuis omdat die nepvriendin dus steeds een vriendin weg pakte die nogal close met ons was. Ze vroeg haar steeds om even een gesprekje te beginnen, maar langzamerhand werd het steeds meer een spel. Onze vriendin “moest “ neplachen. Als we even alleen waren probeerde we te zeggen dat ze misschien erdoorheen moest en nee te zeggen. Maar dat deed ze niet :( 

het ging steeds vaker. Tegelijkertijd hadden we een modegroep die ik had bedacht en opeens maakte die nepvriendin dus een nieuwe aan. Was een beetje raar maar TOTAAL niet het ergste. Opeens MOESTEN we elke week een ontwerp sturen en dan zou er elke week 1 goede zijn waar we ons zouden in verdiepen. Vervolgens had ze zelf nieteens 1 gemaakt. Ze zei dat die van ons te basic waren met spraakberichten en een van ons zei : ieder zijn eigen stijl daarop antwoordde ze: kijk effe wat die k*t … en … hebben ontwerpt ze zijn allebei te BASIC. 
 

andere dag

Ze probeerde mij over te halen dat ik mijn beste vriendin moest gaan haten om bepaalde redenen. Ook vroeg ze mij wat de andere gezegd hadden (ik had natuurlijk niet geantwoord)

weer een andere dag

Kwam opeens woedend naar ons te en schreeuwde?! Na school moesten we een gesprek doen maar ze was nogal het lievelingetje van onze leraar. Terwijl ze in de anti-pestclub zit?! Huilend naar buiten mijn moeder zat op me te wachten viel in haar armen.

VRE. SE. LIJK.

 

Ik herinner me niet meer goed wat hierna gebeurde (later in groep 7 ook nog gepest :( ) maar wees alsjeblieft jezelf! Laat andere niet de baas over je spelen! 
je kunt het!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik had ook een vriendin, (online) die ging vreemd waar ik bij was. Later bleek dat ze een dag later weer wou. 4 weken later ofzo bleek dat ze het alleen maar voor seks wou maar ik zei ja isg zodat áls ik word gepest met o je bent op die, dan kan ik zeggen nee want ik heb al met haar (wil naam niet noemen)

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal met je eens! Blijf jezelf en probeer boven pesters te staan. Doe je goed zo 👍 

Groetjes liefs Tartan X

Reageer