Skip to main content

nepbericht

• June 5, 2025
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo 

ik word al een jaar lastig gevallen door mijn klasgenoten over dat ik een meisje leuk vind. 

Maar nu gaat het echt te ver

ze hebben een topic gemaakt. Deel van het bericht verwijderd door de Kindertelefoon wegens forumregel 3

het stuk met afgewezen is deels waar (maar 1 keer) maar de rest is absoluut niet waar. ik heb alles gedubbel checked. ik weet zeker dat het over mij gaat. 

wat moet ik doen om dit te laten stoppen

4 reacties

• June 5, 2025

Hèeee ​@AnONiEmPjE1308 

Ik had het gezien, wat een goor lappen dit is niet meer grappig. 

Mieschien toch maar naar die docent gaan: Tekst aangepast door kindertelefoon. In strijd met forum regel 3😅

Sterkte 

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 5, 2025

@Badeend het bericht is verwijderd. maar ik zal wel even uitzoeken wie het was

• June 5, 2025

@Badeend het bericht is verwijderd. maar ik zal wel even uitzoeken wie het was

Zag het 😉

Zoek het maar even uit, want dit is niet meer oke

Sterkte ​@AnONiEmPjE1308 

Groetjes badeend 

ben_author
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 5, 2025

Hey,

Wat naar dat je dit meemaakt. Je gevoelens voor iemand mogen er gewoon zijn — en niemand heeft het recht om je daar belachelijk om te maken, laat staan er een heel topic over te plaatsen. Dat gaat echt veel te ver.

Je zegt dat je zeker weet dat het over jou gaat, en dat het niet klopt wat er gezegd wordt. Dat is super heftig, vooral omdat het kwetsend is én publiek wordt gemaakt. Dit is een vorm van pesten en dat moet serieus genomen worden.

Ik zou dit echt melden bij een volwassene op school die je vertrouwt — een mentor, een vertrouwenspersoon of de directeur. Wat zij doen is niet zomaar “plagen” meer. Jij hebt het recht om in een veilige omgeving te zitten, en dat is nu niet zo.

Je bent niet de fout in — zij wel. En het is dapper dat je dit hier deelt. Je staat niet alleen.

Sterkte 💪
Liefs,
Ben