Skip to main content

Hoii, klein vraagje want ik wat kan je doen als iemand je een compliment geeft maar je weet dat ze het niet menen of als pesten bedoelen. Ik had gister bijvoorbeeld gen een trui aan die ik leuk vond en toen kwam een meisje waar ik eigenlijk nooit mee praat omdat ze gwn een beetje een pester is enz naar mij toe en zei ze β€œwat een leuke trui heb je aan” en ze giechelde er een beetje bij en haar vriendin naast haar ook en toen zei ze β€œis ie nieuw?” En moest ze weer lachen en ik liet het maar gwn en zei β€œnee hij is niet nieuw” met zo een beetje een nep lach ig want ik wist niet echt hoe ik moest reageren en toen zei ze weer β€œecht leuk” dus ik zei maar gwn dankje maar ik denk dat er wel een beter antwoord voor zou kunnen zijn ook omdat ik dit wel vaker zelf heb of een vriendin ofz dus heeft iemand tipss?

Hai,

awh wat naar dat dat gebeurdπŸ˜” heb dat zelf ook wel gehad en toevallig precies hetzelfde met een truiπŸ˜•

hmm vind het lastig om een tip te geven maar denk dat je het zo al wel goed doet, als je er tegenin gaat vinden ze dat misschien juist grappig,

liefs van mij en hoop dat ze ermee stoppenπŸ€—

Β 

Hii,

Awhh jeetje zeg! Ik snap dat het lastig is op dat moment maar zo'n rare opmerking kun je beter negeren.Β  Er zal toch wel altijd iets blijven waar sommige naar over doen, want sommige mensen zijn nou eenmaal zo helaasπŸ™πŸ˜ en zoals ​@CantaloupeΒ al zegt er tegenin gaan levert niks op en vinden ze juist leuk.Β  Ik zou zeggen negeren en dragen wat je zelf leuk vind en je fijn in voelt.Β  Ik geloof in je πŸ€—β€οΈ

Veel liefs en hoop dat ze stoppen! πŸ€—

Reageer