Vraag

Nagellak jongens


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

 

ik ben een jongen en ik ben gay. Maar dat doet er niet toe, ik draag nagellak ik vind dat helemaal leuk enzo. zijn er hier meer jongens die dat doen?

 

PS: mijn lievelingsnagellakkleur is van de HEMA 349 mysterious midnight


10 reacties

ja er zijn er vast meer maar ik niet

Reputatie 7
Badge +19

Ik niet echt. Heb het wel eens gedaan hoor. Vind het wel mooi tho. En je er zijn veel meer jongens die nagellak dragen en dat leuk vinden.

Hey, 

Ik ben een jongen en draag ook bijna elke dag nagellak. Meestal zwart, maar soms ook pastelkleuren.

Reputatie 3
Badge +2

2 vrienden van me (mannelijk) doen dat ook, het staat ze best ook!

Reputatie 5
Badge +6

Draag het ook, oceaan blauw: 

 

-De foto is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 20. Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan.-

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Ik houd ook heel erg van nagellak. ik ben zelf een meisje, maar mijn broertjes dragen het altijd. De favo van mijn broertje is roze en die van mijn andere Galaxy glitter. Je bent niet de enige. De helft van de jongens op mijn school dragen nagellak!

Badge

hoi ik ben een jongen ik draag het niet maar het schijnt wel goed voor je nagels te zijn dus ik zou zou het eigenlijk wel moeten dragen omdat mijn nagels rimpelig zijn verder ken ik nog wel een jongen die nagellak draagt

Reputatie 4
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd-
 

Ja er zijn zeker jongens die dat doen! Ikzelf niet maar een goede hetero vriend van mij doet t wel. Veel meisjes vinden dat heeel interesant wat hij dan weer heeel interresant vind haha

Badge +1

Nagellak bij jongens is hot asf

Reputatie 1
Badge

heyy,

Ik vind dit eng die kleur is ook mijn favoriet. Ik ben zelf een meisje maar ik vind nagellak zeker niet iets voor meisjes. Jongen kunnen dit ook zeker dragen. Kijk maar naar de actie van Tijn met serious request. Maar blijf het zeker dragen en laat je ook zeker niet dwars bomen door mensen die denken dat ze cool zijn  en jij niet, want het is compleet andersom

 

Groetjes,

HenkDePannenKoekenPlant

Reageer