Skip to main content
Vraag

Moet ik naar een andere klas toe?

• December 4, 2025
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Eter
Forum|alt.badge.img+2

Mijn vrienden zijn dus echte klootzakken.

Elke keer als ik bij ze ben gaan ze foto's en video's van mij maken zonder mijn toestemming, dit is niet heel erg, maar ze gaan dit altijd in de klassengroupchat zetten en als ik ze dan vraag om het te verwijderen luisteren ze niet en gaan ze gewoon door. Vandaag was het ergst. Ze gingen foto's van me maken en besloten toen dat het grappig was om onder die foto's te zetten dat ik een meisje uit mijn klas leuk vind, maar dat is niet zo. Ik vraag ze om het te verwijderen, dat doen ze... Maar pas na dat het meisje over wie ze zeiden dat ik leuk vond het had gelezen, en wat dacht je? Ze beginnen te sturen dat toen ze het over dat meisje hadden dat ik begin te blozen, en nog allemaal andere dingen. Heel leuk enzo maar dat kan iedereen dus lezen... Ik ga me morgen ziek melden en dan vragen of ik in een andere klas mag zitten, want dit soort shit doen mijn zogenaamde vrienden altijd, ook al word ik boos. Ik vind het gewoon zo kut van ze. Ze verpesten echt alles wat ik probeer met mensen uit mijn klas door foto's met van die zwartmakende kut teksten.

1 reactie

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 5, 2025

Hoi,

Dat zijn geen vrienden, dat zijn pestkoppen. Stap naar je mentor toe en laat ze boeten, want jij verdient het niet voor schut gezet te worden.

Pesten levert bij scholen oprecht serieuze straffen op en misschien zelfs een oudergesprek en durven ze daarna nog??

Groetjes,

ghast