Skip to main content

mijn vriendinnen zien me niet

• 21 maart 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

koetje.123
Forum|alt.badge.img

Hiii ik ben er weer 

het valt mij op dat mijn vriendinnen me negeren zoals bijv. als ik naast de ene ga zitten en mijn tas over de stoel hang gaat de andere op tafel liggen net zolang tot ik op een andere stoel ga zitten. als ik praat dan gaan zij met elkaar praten of dan word de ene heel boos. ze negeren me zo vaak dat ik gewoon heel alleen voel en daardoor praat ik dus ook heel weinig en dan vind ik eigenlijk nog het stomste dat ze het niet eens doorhebben dat ik gepest word dus ze luisteren ook gewoon niet.

wat moet ik doen  

1 reactie

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Heyy

Zijn jullie een drietal?

Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Na een grote ruzie ben ik eruit gezet. 3 maanden lang een heel gedoe met allemaal gesprekken en de mentor die erbij betrokken was.

Mij lijkt het verstandig om afstand te nemen. Dit kun je geen vriendinnen noemen. Zijn er nog andere mensen waarmee je omgaat?

Ik heb mijn probleem opgelost door dat ik nog een andere vriendin had, we waren niet close maar ik heb haar alles verteld. Toen mocht ik in de pauzes bij haar zitten (ze zit in een andere klas). Nu zijn mijn pauzes heel veel leuker omdat ik met een leuke groep kinderen omga. Ze accepteren me voor wie ik ben en daar ben ik dankbaar voor.

Ik weet niet veel van je situatie af dus ik kan je nog niet goed helpen. Heb je wat meer informatie?

Groetjesss

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen