Vraag

mijn vriendinnen mogen mij niet...

  • 4 June 2020
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Badge +1

heyy ik had de laatste tijd al een beetje het idee dat ik niet meer bij mijn vriendinnen groepje van 4 hoor… ze doen erg gemeen en kortaf! vandaag op school zag ik dat ze een groepsapp met zijn 3e hadden die: schijt aan (mijn naam) heette. ik werd niet boos maar heb ze gewoon gevraagd of ze willen dat ik ergens anders moest zitten. ze skipte me. dus ben alleen vooraan gaan zitten. best naar om ze daarna grapjes te horen maken waarvan je weet dat het over jou gaat… ik ben totaal niet sociaal en weet niet hoe ik nu weer vrienden moet maken… heeft iemand tips?

x mij


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hoi, wat vervelend voor je. Het is niet normaal dat ze zo onaardig over jou doen. Ik zou ze gewoon negeren want je verdient het niet om zo behandeld te worden. Ik weet niet of er iemand anders in je klas is die geen vrienden heeft maar als dat zo is kan je een keer met diegene praten. Het kan al iets simpels zijn over het huiswerk of iets dergelijks. Misschien klikt het dan.

groetjes van mij<3

Badge +1

heyy als eerst super bedankt voor je reactie!

ik ga morgen denk ik naast een ander meisje zitten die nu ook geen vriendinnen heeft omdat die groep b zitten. super bedank voor je reactie en ik ga er echt wat mee doen:hugging:

 

x mij

Zulke mensen zou ik geen vriendinnen meer noemen, zou beter voor je zijn ze achter je te laten.

Als het echte vrienden waren deden ze dat niet het beste is om het te negeren en nieuwe vrienden te zoeken

Reageer