Vraag

Mijn „vriendin“ slaat mij. Wat moet ik doen?

  • 7 June 2020
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

Ik woord op school door een meisje uit mijn vriendengroep geslagen. Ik durf er niet met iemand over te praten, en ze doet alleen masr gemeen, als niemand het door heeft. Ze pest me en doet me ook physiek zeer. Ze slaat me minstens een keer per dag en ik hou er altijd blauwe plekken van over. Als iemand het toch een keer ziet zegt de pestkop altijd: „sorry, je stond net op de verkeerde plek“.  Ik weet echt niet met wie ik er over moet praten. De leerkrachten geloven me vast niet en mijn ouders vinden het toch niet interessant en geven mij er dan waarschijnlijk toch de schuld voor. Ik word al mijn hele leven door andere gepest en weet niet of het mijn schuld is of niet. Thuis gaat heg alleen maar over mijn broertje en onze sportresultaten (ik sport 28uur in de week - kunstschaatsen, synchroon schaatsen, tennis en atletiek). Ook heb ik geen “echte vriendinnen”. Het is alsof ik niemand uitmaak. Ook vind ik mezelf dik en Eet ik vaak slecht (ik weeg nog maar 30kg en ben 150m en 14jaar). Ik wil me vaak zeer doen als ik uitgescholden word of word gepest… ik zet dan vaak mijn nagels in mijn vel totdat het bloed. Wat doe ik verkeerd en waarom moet ik nou perse geslagen worden? Hoe kan ik mijn leven verbeteren?


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik zou het wel tegen je mentor of een vertrouwenspersoon op school zeggen. Er is namelijk een grote kans dat ze je wel geloven, zeker als je ze de blauwe plekken laat zien. 

Je kan het ook eerst tegen je ouders of een goede vriend vertellen. Als je de blauwe plekken als bewijs gebruikt geloven ze je heus wel. 

Ik snap dat het spannend is om er zomaar met iemand over te praten, maar dit is wel echt beter! Want wie weet word het erger. 

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb en dat het snel weer beter gaat, groetjes Daisy🙂

Hey @Anonieme vlinder .ik ben het eens met de reactie van @Daisy_piggies .

Ze zullen je echt wel geloven.

Je bent echt niet dik! Als je beweis wilt kijk is naar je bmi. 

Vervelend dat je word uitgescholden en gepest , ik zou dit wel even tegen je mentor ofzo zeggen.

Je moet echt niet je nagel in je vel doen tot het bloed!

Jij doet echt niks verkeerd. En dat je wotd geslagen vind ik belachelijk.

Jij hoeft niks te doen.

Alleen misschien wel even met iemand die je ver trouwd  praten. Over alles. En misschien even naar een huisarts want 30kg is niet gezond als ik kijk naar je lengte en leeftijd.

Hopelijk helpt dit. En sterkte . Dat het snel beter word.

Groetjes gebruiker c 

Reageer