Vraag

Mijn (vrienden) pesten mij

  • 23 December 2020
  • 8 reacties
  • 268 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal :)

 

Mijn naam is Joren en ik ben 15 jaar oud. Mijn vrienden pesten mij altijd omdat ik een hele grote onderlip heb. Ze noemen mij dingen zoals, vis, dikke onderlip, vissenlip, vissenslijm, dik. Mijn vriendin celeste is heel leuk alleen ze noemen haar lelijk en molester ik weet niet wat dat betekend kan iemand mij dit vertellen? Wat moet ik doen want ik vind het echt niet leuk meer :/

 

Groetjes Joren


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

.

Reputatie 1
Badge

Ik word ook altijd gepest. Ze noemen mij altijd kaal en dik. Ik tik dan wel vaak op mijn buik maar dat is mijn eigen keuze en dat vind ik fijn!

Reputatie 2
Badge +1

Ik word ook altijd gepest. Ze noemen mij altijd kaal en dik. Ik tik dan wel vaak op mijn buik maar dat is mijn eigen keuze en dat vind ik fijn!

Doe je dan ook je shirt omhoog bij het tikken?

Heey 

Ik wil je 1 ding zeggen, zullen mensen zijn geen vrienden. Hoe moeilijk het ook is ik zou opzoek gaan naar echte vrienden. Vrienden die accepteren wie je bent en die met een normale manier met jou en je vriendin omgaan. 

Groetjes

Ik word ook altijd gepest. Ze noemen mij altijd kaal en dik. Ik tik dan wel vaak op mijn buik maar dat is mijn eigen keuze en dat vind ik fijn!

Ik zal niet meedoen met jezelf belachelijk maken, zo creëer je een slecht zelfbeeld over jezelf. En ik zou er wat vaker op uit gaan nieuwe mensen ontmoeten echt er zijn zoveel leuke mensen die je gewoon accepteren hoe je bent en wat nog belangrijker is, mensen bij wie je jezelf kan zijn zonder je te moeten verdedigen. Ik hoop echt dat je zulke mensen ontmoet dat maakt het leven zoveel leuker.

Hallo FransWebdislijm :)

Welke vrienden?

Dit zijn geen vrienden hoor.  Gewoon negeren.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge

hz zijn da vrienden

Badge +1

Heyyyy

Als ik jou was zal ik geen vrienden meer met hun zijn.

Vrienden pesten elkaar niet.

Er zijn genoeg andere mensen op de wereld.

Het is natuurlijk wel zo dat je vrienden verliest en dat kan ook een naar gevoel geven.

Helaas is het leven nou eenmaal zo dus heb schijt eraan.

Liefsssss =)

 

Reageer