Skip to main content
Vraag

Mijn vrienden en groupchats gaan niet samen.

• December 21, 2025
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Eter
Forum|alt.badge.img+2

Mijn vrienden zijn me op dit punt me gewoon aan het pesten, vooral in de groupchats waar ik met hun in zit.

Ze sturen altijd hatende dingen naar mij in onze normale vrienden groupchat, maar in onze klassengroupchat sturen ze altijd dingen die ervoor zorgen dat andere mensen mij minder leuk vinden.

Op school doen ze de laatste tijd wel ok/leuk. Ik weet dus niet of ik moet blijven of gaan.

Maar dan nog, als ik een normaal gesprek met ze probeer te hebben gaan ze weer iets Stoms

over mij zeggen. Niet dat ze dat altijd doen.

Ik weet het dus niet meer😮‍💨

2 reacties

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 22, 2025

Eerlijk gezegd: als vrienden over je gaan haten, dan zijn dit geen echte vrienden. Vrienden moeten er voor je zijn en je accepteren, en GEEN haatzaaiende opmerkingen over je maken, ookal is het bedoeld as grap.

Eerst zou ik de vriendengroepschat verlaten, en als de klassenapp alleen spam is, die dan ook.

Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar missschien moet je ook proberen nieuwe leuke vrienden te maken, er zijn echt wel mensen die dat willen, geen zorgen!🫶

Veel succes en liefs, Glorg​​​​​​

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 23, 2025

@Eter ,

Ik heb prezies het zelfde ik ben zelf op het punt geweest dat ik niet meer naar school kwam omdat ik bang was maar toen ben ik naar me mentoor gegaan en ze heeft me in een nieuwe klas gezet waar zij ook mentoor van is dus nu voel ik we weer een beetje beter en me "vrienden” daar praat ik niet meer mee

*Quote verwijderd door de Kindertelefoon*