Mijn verhaal over pesten

  • 12 October 2020
  • 10 reacties
  • 205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben AnnoJongen, en ik wil graag mijn verhaal delen over hoe ik 4 jaar ben gepest, van groep 4 tot groep 8.

 

Ik was toen ik wat jonger was een beetje voller, een buikje zullen we zeggen. En natuurlijk was ik toen 'anders’ omdat ik niet snel kon rennen, of dun was. En dat was voor sommige uit mijn klas toen der tijd genoeg om mee te pesten zullen we zeggen. 

 

Het begon zeer onschuldig, het was een beetje treiteren, maar na een tijd werd het wel meer. Van in elkaar geslagen worden tot doodsbedreigingen. En van school veranderen kon ik niet door mijn zware vorm van autisme. 

 

Dag in dag uit krijg ik te horen dat ik een 'Speknek’ was, of ik was een 'Dikzak’.  Of soms kreeg ik weer een vuist in mijn maag, of een knie in mijn ballen. Ja.. minder prettig. Dit heeft toen der tijd veel met mij gedaan. Ik ben erg onzeker geworden en durfde niet meer voor mij zelf uit te komen. 

 

Ik zat in groep 8, de laatste maanden telden zich af. De dagen waren wederom er niet beter op geworden. En voor mij heeft het veel schade geleverd. Want hoe ik eerst was zou ik nooit meer worden. 

 

Ik zit nu in de 4de, en ben dol gelukkig met vrienden. Ik leer goed, en haal goede cijfers. Met de tijd gaat het wel beter. Maar schade zal het altijd hebben.

 

Het moreel van het verhaal: Denk goed na, wat je doet bij iemand. HET IS NIET NIKS! Dit is mijn verhaal, en laat ook is misschien jullie verhalen achter.

 

Groetjes!

 

 


10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi AnnoJongen!

Wat een heftig verhaal!

Het spijt me echt heel erg dat je dat hebt moeten meemaken. Ik ben wel trots op je dat je er doorheen gekomen bent. Ik vind het ook heel knap van je dat je je verhaal hier wilde delen. 

Ik wens je nog veel succes en geluk verder!

XOXO 

~BreezyOcean 

Badge

Hey hey, ik ben zelf een meisje van 13

Ik vind het knap dat je er door heen bent gekomen had je het die tijd aan iemand vertelt?

En ik vind het zo knap dat je het hier op durfden te delen😁

Gr 

Daviniatje1

Hey,

Heftig verhaal, maar heel goed en dapper van je dat je het via de forum met ons deelt! Super fijn om te horen dat het nu goed met je gaat en plezier hebt. De schade zal altijd wel bij je blijven, maar probeer hier positief naar op te kijken! Je bent nu dolgelukkig dan hoe je je daar in die tijd voelde!

Ik wens je veel geluk in het leven en succes :heart:

Reputatie 2
Badge +1

Ik word ook gepest van groep 1 tot 8 daarna van 1 ste midelbare tot heden

Hi AnnoJongen!

Wat een heftig verhaal!

Het spijt me echt heel erg dat je dat hebt moeten meemaken. Ik ben wel trots op je dat je er doorheen gekomen bent. Ik vind het ook heel knap van je dat je je verhaal hier wilde delen. 

Ik wens je nog veel succes en geluk verder!

XOXO 

~BreezyOcean 

Dankje <3

Hey hey, ik ben zelf een meisje van 13

Ik vind het knap dat je er door heen bent gekomen had je het die tijd aan iemand vertelt?

En ik vind het zo knap dat je het hier op durfden te delen😁

Gr 

Daviniatje1

 

Toen der tijd wist mijn familie het en mijn meester / juf. Maar op die school zelf werd er nooit gehandeld

Hey,

Heftig verhaal, maar heel goed en dapper van je dat je het via de forum met ons deelt! Super fijn om te horen dat het nu goed met je gaat en plezier hebt. De schade zal altijd wel bij je blijven, maar probeer hier positief naar op te kijken! Je bent nu dolgelukkig dan hoe je je daar in die tijd voelde!

Ik wens je veel geluk in het leven en succes :heart:

 

Dankje <3

Ik word ook gepest van groep 1 tot 8 daarna van 1 ste midelbare tot heden

 

Oei, dat is wat minder. We zijn er altijd voor je als je wilt praten he :)

Reputatie 2
Badge +1

Nice dat je het deelt ik snap het ik word al sins groep 3 gepest en zit nu in groep7 omdat ik me *raar* kleed enZ

Badge

hoi,

gelukkig gaat het nu beter met je! die pestkoppen zijn waarschijnlijk helemaal niet zo stoer als ze lijken ik heb ooit een boek gelezen het heet spijt misschien ken je het wel. het gaat ook over een jongen die werd gepest omdat hij wat voller is en uiteindelijk heeft hij er een einde aan gemaakt.. en toen vonden die pesters dat niet zo grappig meer. ik vind dat ze op elke middelbare school dit boek moeten laten lezen het is echt heel erg als zoiets echt gebeurd. maar er zijn vaak kinderen die het aan niemand vertellen ik ik ben er dus achter waarom ze zijn bang dat als ze klikken dat het nog erger word. gelukkig heb jij volgehouden en het afgehandeld ik wens je nog een fijn nieuw jaar!

Reageer