Vraag

Mijn pride...

  • 10 June 2021
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Ik ben zelf heteroflexible (dat betekent dat je bi sexual bent maar meer naar de  jongens kijkt voor als je een meisje bent en meer naar de meiden kijt voor als je een jongen bent) maar heb soms het gevoel dat ik misschien gewoon bi ben.

Alleen op de een of anderen reden zie ik mezelf niet bi terwijl ik steeds meer meiden ook attractive ga vinden.

Som denk ik ook dat ik misschien gewoon  homoflexible (het zelfde als heteroflexable alleen ben je nu meer aan de gay kant dan aan de straight kant.) Maar als ik denk aan homoflexible en heteroflexible zijn is dat bij elkaar gwn weer Bisexual! En ik voel me niet Bisexualwerkelijk drama dat nu in mijn hoofd rond zweeft. Ik vraag me denk ik vooral af wat ik ben want als ik mezelf zo hoor ben ik Bisexual maar ik voel me niet fijn bij de  bisexual label. Als je dat goed begrijpt.😅😒🥸🥺


3 reacties

Wat maakt het precies uit? Tuurlijk is het fijn als je iets een term kan geven of ergens bij kan horen; maar ik zie het belang niet helemaal van de keuze tussen heteroflexible, homoflexible of ‘gewoon’ bisexual. Je bent nog jong, je voorkeuren veranderen constant en dat is logisch en prima.

Uiteindelijk vindt je wel iemand die bij je past en dan maakt het echt niet uit welk label je jezelf nu precies aangehangen heb. Maak je er niet al te druk om en leef je leven zou ik zeggen.

Als dat echt niet lukt dan kan het misschien helpen met dingen op een rijtje zetten: wat vind ik leuk aan meiden? Wat vind ik leuk aan jongen? Wat vind ik leuk aan allebei? Met wie zie ik mezelf (later of nu) een relatie hebben? Etc’ Vervolgens kan je dan een keus maken van wat het beste erbij - en dus als het goed is bij jou - past.

Hoe dan ook, succes!

Je hebt hier al een topic over gemaakt?
Ik wil best mijn reactie ook hier posten, gezien de inhoud min of meer hetzelfde is.

Laat deze hele topic maar zitten ik stond gwn op de label questioning en ben naar pan verplaatst

 

Reageer