Vraag

Mijn oude pester zit bij gym, aan coach vertellen?

  • 21 October 2023
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Dus veel van jullie weten waarschijnlijk dat ik 2 weken gepest werd, weet je het niet, dan kan je het beste mijn topic lezen, want dan begrijp je het beter: 

Dus die Luca heeft me na het gesprek met de meneer van het Leerlingencentrum, met rust gelaten, al zit hij soms nog een beetje te treiteren in de pauze, maar niet heftig ofzo. 

Maar op onze school hebben we elke dag 2 maatwerkuren, daar schrijf je je voor in, en daar zit je dan 1x bij. Behalve voor kunst en bo (bewegingsonderwijs, eigenlijk gewoon gym), daar doe je dan 6 weken 1x per week aan mee, en ik heb hoogspringen gekozen. 
Mijn vriendin doet springen in de andere zaal, maar er zitten ook een paar goede vriendinnen bij hoogspringen. Alleen zit Luca daar nu ook… 

Hij heeft al verschillende opmerkingen gemaakt, 2 daarvan zijn: 'Hé, jij bent toch dat meisje die ik nat heb gegooid?’ toen hij rond zijn vrienden stond, en 'Jij hebt me gesnitchd bij de meneer van het Leerlingencentrum!’ 

Ik heb nog maar 1x een les gehad, maar ik weet niet of ik dit aan mijn coach moet melden of niet. 

Wat vinden jullie?

Bedankt voor het lezen!

 

Liefs,

  1.  

5 reacties

Hoi @Natureflower ,

Ik snap je helemaal,  ik zou het zelf zeker tegen je coach zeggen. Hij begrijpt je vast, en weet denk ik ook wat er eerder gebeurd was?

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower,

Vervelend dat hij die opmerkingen maakt! Ik zou het zeker tegen je coach zeggen, misschien kan hij/zij er wat aan doen?

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +9

gewoon zeggen. hij/zij snapt het wel. coaches zijn slim geloof me. misschien kan die Luca in een andere groep of jij in een andere groep.

Reputatie 7
Badge +12

Hey ! Ik zou dit zeker vertellen. Het is ook geen snitchen vind ik. Je komt gewoon op voor jezelf. Dus ik sluit mij aan bij @Jesse_6567  , @ikweethetnietmeer2009 en @Monkeyboy08 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Bedankt voor alle reacties! Ik heb het ook met mijn ouders overlegd, en de volgende keer dat ik mijn coach zie, zeg ik het en vraag om tips.

 

Liefs,

  1.  

Reageer