mijn niet leuke kinderleven

  • 5 September 2022
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Nou ik heb zin in later op mezelf wonen en mijn eigen leven maar waar ik nu in leef vind ik niet leuk want ik word gepest mijn ouders zijn elke dag super boos op mij ik heb geen vrienden ik heb niemand waar ik tegen kan praten mijn docenten zijn ook niet behulpzaam die schreeuwen alleen naar mij en ja ik voel me daardoor heel naar ik heb maar een iemand die belangrijk voor mij is maar die woont aande andere kant van het land dus daar heb ik ook niks aan en ik weet niet wat ik nu moet doen 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Mijnnaam ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes Renske (De Kindertelefoon) 

Hi @Mijnnaam ,

Wat ontzettend naar om te lezen dat je het zo moeilijk hebt! Wat je misschien kunt doen is bij een vertrouwenspersoon (geen docent) praten op jouw school of eens chatten bij de Kindertelefoon of bij Chat met Fier. Daarnaast kun je misschien videobellen met jouw vriendin wanneer je het moeilijk hebt zodat ze jou wat afleiding kan geven en je je misschien wat beter voelt. 

Uiteraard ben ik er ook voor je als je eens wilt kletsen! Zorg goed voor jezelf lieffie!

Liefs, Junia

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey

echt heel vervelend voor je! Mss kan je een keer vragen waarom je ouders elke keer zo boos doen. Mss wordt het dan minder. En als je je zo voelt kan je proberen meer contact te zoeken met die persoon die zo belangrijk voor je is(dus bijv. Afspreken, bellen, videobellen , appen of brieven schrijven ) als je docent(en) echt zo veel schreeuwen tegen je kan je mss naar je coach gaan of iemand anders waar je mee kan praten in school. 

Ik hoop dat het pesten snel ophoudt en dan het binnenkort weer goed met je gaat❤️

Groetjes Anoniempie145

Reageer