Skip to main content

Wat moet ik doen ik heb zowiezo autisme en ik zit in het 2e op de middelbare een paar dagen geleden heb ik me het 2e uur van mijn school ziek gemeld omdat ik me echt slecht voelde een half uur later vroeg een van mijn goede vrienden waarom ik niet op school was ik zei dat ik ziek was en zij zei oke waarschijnlijk heeft zij het aan een andere "vriendin" gezegd en appte me en zei waarom lieg je en wanneer stop je eindelijk met liegen bla bla bla en ik kon het echt eff niet aan dus ik ging naar mijn moeder verhaal kort ze Las het en keek een beetje boos ik wou gaan slapen en ze zei ga maar slapen en ik zei niks doen he en ik leg mijn telefoon neer een dag later zei die goede vriendin dat mijn moeder blijkbaar met haar vader contact heeft gehad en ik zal eerlijk zijn dat is soms ook fijn maar ze is erg beschermend over mij en over 2 dagen moet ik weer naar school alleen die "vriendin" heeft het tegen iedereen gezegd wat moet ik doen 

Wat vervelend allemaal! Ga naar je mentor of coach, die kunnen er echt mee helpen. Bij mij hadden ze mijn account op een site verteld aan alle jongens in de klas, en ze pestten mij ermee. Ik ben naar mijn coach gegaan, en die heeft ze naar het leerlingcentrum gestuurd, ze hebben daarna excuses aangeboden en zijn gestopt.

Het helpt dus echt!

 

"Zit je in de knel, trek aan de bel!”

 

Liefs,

  1.  

Ja ik snap wat je bedoelt maar ik weet dus niet als het echt onder pesten valt en ze heeft serieuze woede problemen dus ik ben bang om haar boos te maken ze is al van verschillende scholen af gestuurd dus haar boeit het niet wat ze doet enzo ik ben bang dat als ik het zeg dat ze haar gaan aansprekken en dan ze me daar ook om gaan pesten ik ben nou eenmaal erg grvoelig voor deze dingen en begin snel te huilen en ik denk dat we allebei wel weten hoe dat gaat uitpakken


Reageer