Mijn Leven

  • 1 March 2023
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy iedereen,

Ik wou even mijn verhaal kwijt aan jullie

Ik ben 13 jaar en het gaat hartstikke goed nu met me, alleen was dat 1.5 jaar geleden niet echt zo, ik werd dus gepest en werd ik ook veel geslagen en geschopt overal op mn lichaam (ja ook mn hoofd). En ik had ook nog eens hele belangrijke toetsen op dat moment dus dat was dubbel vervelend, en kreeg ik uiteindelijk een lange burn-out. Ik kon gewoon niet meer en ik zag het niet meer zitten, kreeg depressie en at echt helemaal niks. Mijn ouders waren bezorgd maar ik zei telkens dat ik ziek was, op een gegeven moment wat vanaf vandaag precies 1 jaar geleden was, wou ik zelfmoord plegen. Ik had een mes vast, was aan het huilen, maar toen dacht ik eraan dat mn vrienden en familie erg verdrietig zullen zijn, dus heb ik me gelukkig niet gesneden. Een paar maanden later had ik het verhaal verteld aan mn klas (voor dat ik dat helemaal had verteld wist niemand er nog van). Mijn leraar was erg geschokkeerd en vroeg me na de les om ff te praten, ze wilden dat ik naar de pycholoog ging en dat ik veel hulp nodig had. Ik vond dat zelf helemaal niks en wou gewoon met mn vrienden lol hebben en niet naar de psycholoog, want ik voelde me weer helemaal normaal, moest het uiteindelijk ook allemaal tegen mn ouders zeggen, ze waren vooral veel geschokkeerd en verdrietig. Het gaat nu nog veel beter met me, ik ga nog steeds naar de psycholoog maar wel minder. Ik denk nog altijd terug naar het moment en voel me dan teleurgesteld dat ik toen dacht dat dat de enige oplossing was, maar zoals ik al zei gaat het veel beter, ik heb doelen zoals dat ik later in een band wil zitten en ik heb een vriendin, goede vrienden en mijn familie is hartstikke blij

 

Met dit verhaal wil ik dus vertellen dat als je zelf ook zelfmoordgedachtes hebt, ik weet wat je meemaakt, maar denk alsjeblieft aan de mensen die van je houden! En als je die niet hebt, die heb je wel! Geloof me! Er is altijd wel iemand die van je houd!! :) 

Dit was mijn verhaal, sorry als het iets te lang was.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Fijn dat je nog hier bent op de wereld!❤️

 

Heel vervelend dat je je zo naar voelde, maar wel goed dat je naar een psycholoog gaat en dat dat ook helpt!

Fijn dat het nu beter gaat en weet dat je altijd hier bij de Kindertelefoon of 113 of een andere site terecht kan. Alles is anoniem.

Reputatie 2
Badge

@Ik_wil_anoniem_blijven  dankjewel! Ik heb altijd noodlijnen bij me voor als het fout gaat! :)

 

hoi

ik ben zef ook depressief geweest en aan niemand kunnen vertelen omdat er dingen van me verwacht worden van me ik heb het gevoel dat ik anders ben dan andere mensen omdat ik overal heftig op reageer als er iets niet gebeurd zoals ik het wil zoals bij eindmusical wil ik mezelf slaan en ik vind echt iedereen in mijn omgeving niet serius en dom terwijl ze dit waarschijnijk niet zijn ik heb zelfs meerdere keren met een voorwerp gestaan zit nu in de eerste en het is gestopt dit is ook de eerste keer dat ik dit vertel ook al is het anoniem

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Reputatie 2
Badge +3

TL;DR

Het gaat goed met me nadat het slecht met me ging.

Fijn dat je uit je depressie bent👍👍

Reageer