Skip to main content

DANKJEWEL ALS JE HIER OP GEKLIKT HEBT!! verhaal :

oke, mijn klas is super stom en ik ben zo alleen in de klas. Ik moet elke ochtend voor school huilen, soms zelfs IN DE SCHOOL ZELFS (bijna nooit) en na school omdat het zo kut is en ze praten echt serieus elke , ELKE 5 minuten over me. Als ik niet naar een andere klas mag ga ik echt janken want ze doen zooo stom. waneer de docent zegt: “oke zoek jullie maatje om een presentatie te maken!”  *ik die super alleen zit en ze ook nog horen praten over me.* en ook nog meer redenen maar daar praat ik wel een andere keer over. dankjewel als je hier helemaal gekomen bent  <3

tipss plsss

Hii,

Jeetje wat naar en echt niet oké. Kun je dit aangeven bij je mentor of iemand die je op school vertrouwd? Dit zou je misschien kunnen vertellen, een brief schrijven/ email sturen. Weten je ouders hier van, die kunnen ook een gesprek met school aan gaan dan.

Hoop dat het snel gaat veranderen en het opgelost wordt. 

Liefs ❤️

Heyy,

Ahh wat naar! Ik zou dit idd aangeven bij een docent of je mentor van je school die kan je hier verder mee helpen. En weten je ouders wel hoe het gaat op school? Want die kunnen je hier ook echt mee helpen.

Hoop dat er snel een goede oplossing komt je voor je!

Liefs, ItsJustMe <3

dankjewel!! Maar ik heb morgen bewegen en sport en dan gaan ze over me praten in de kleedkamer en me zelfs vragen stellen (gemene)

Hi lieve schat toch! ❤️ Volg de  tips van @ItsJustMe  en @Boterbloempjee  en wat je ook zeker kan doen is contact zoeken met de Kindertelefoon! Bovenaan de pagina staat wel hoe je dat kunt doen. Je kunt echt steun en hulp gebruiken sweety! Ik geef je een lange hug! ❤️

Doby xxx 

dankjewelllll <3

Dat is echt vervelend:(, gelukkig sta je er niet alleen voor! Maar doe relax (dat is lastig ja ik weet het) en doe net alsof je het niks boeit en denk maar gewoon alsof je naar school gaat alleen voor het leren.  En praat er mee met je ouders dan voel je je een stuk lichter. Het komt goed ❤️ het is altijd nu even lastig en later voel je je gelukkiger dan ooit!

X

dankjewel voor alle reacties <33

Reageer