Dit lijkt mij op zich wel het juiste subforum.
Ik zou dergelijke opmerkingen gewoon negeren.
Tenzij jij jouw nieuwste en duurste aankopen van de daken schreeuwt, denk ik niet dat je echt iets hoeft te veranderen.
Aan het eind van de dag is het jouw geld (of dat van je ouders) en ben jij degene die daar keuzes mee maakt.
Anderen hebben daar niets over te zeggen.
Mijn advies is wederom dus:
Ga even na (eventueel met een goede vriend o.i.d.) of er misschien iets is dat bij hen irritatie opwekt.
Alleen als jij echt iets fout doet, waar ik niet van uitga, dan kun je eventueel iets veranderen.
Ik denk dat ze het mogelijk gewoon bij het verkeerde eind hebben.
@MensPersoon
Nee ik loop er gwn alleen in, ik ben niet iemand die er over opschept.
En ja ik koop sommige kleding ook zelf.
Dan lijkt het mij verder geen probleem.
Zolang je er verzorgd uitziet en anderen er niet over lastig valt heb ik meestal verder geen opmerkingen over kleding e.d.
Hoi @anoniemegast43 zoals @MensPersoon al zei. Ben ik het er mee eens.
Je moet het gewoon negeren.
Ik ben zelf niet echt thuis in de merken maar ja ik oordeel hier niet echt op ofzo. Fijn dat je weeet wie je echte vrienden zijn. De opmerking kakker kan je gewoon negeren. Ik heb zelf wel is een merk in mijn kledingkast maar ik laat het niet echt merken. En zoals @MensPersoon al zei . Als je het maar niet van de daken schreewd.
Ik zelf heb op het begin van mijn eerste leerjaar van de middelbare school wel is opmerking gehad toen mensen er achter kwamen dat mijn vader een Tesla model s heeft en hem zelf heeft betaald dus geen lease of op een bedrijfsnaam ofzo.
Ik heb daar best wel mee gezeten maar na een jaartje was ik het wel gewend en ik wis wie wel en niet vrienden zijn. Ik zit nu in de derde dus ja .... ik zelf werk veel dat weten sommige mensen ook wel , ik straal ook niet uit van dat ik rijk ben. Ben vaak alleen en werk dan veel en doe dan ook veel sparen.
Je moet gewoon die opmerkingen negeren en gewoon aan vrienden vragen als het iets te is.
Het is zoals menspersoon al zei het is jouw geld wat je besteed de ene aan iets anders en jij misschien aan kleding nou en .
Onthoud het maar zo jij bent jij en zei zijn zei als ze dat niet accepteren of begrijpen is dat hun probleem.
Groetjes gebruiker c
@Gebruiker c bedankt! Ik heb hier veel aan! :D
@Gebruiker c bedankt! Ik heb hier veel aan! :D
@anoniemegast43 graag gedaan.
Dat is fijn om te horen.