Vraag

mentor snapt niks van mij

  • 20 February 2023
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hi, ik word op school erg gepest. De kinderen uit mijn klas zeggen nare dingen tegen me en doen heel vervelend.mn ouders hebben toen een mail naar  de antipestcoordinator en mn mentrix gestuurd,

mn mentrix heeft nooit op die mail gereageerd waardoor de antipestcoördinator haar een appje heeft gestuurd. ze heeft een gesprek met me gehad en ik zat daar gwoon keihard te janken, zegt ze: ja je kan wel vriendinnnen worden met A-R, A-R is een van de pesters dus ik zeg ik weedt niet of wij samen zo'n goeie combi zijn zegt ze jwel hoor A-R is een schatje

toen zat ik daar keihard te janken en ze zegt dit was het einde van het gesprekje heb je nog vragen?? nee dacht ik al mooi zo doei

 

nu ben ik zo pissed op haar

 

WAT MOET IK DOEN PLSSSSSS REAGEER

 

xxxx mij


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

iemand plssss reageer ik kan het niet meer aan

 

Reputatie 6
Badge +3

Hey, als je mentor niet normaal tegen je kan doen kan je dit niet ergens melden? Het is wel raar dat ze er niet veel aan doet terwijl ze jouw mentor is, want een mentor hoort wel zo te zijn. Kan je dit  melden of een klacht of email te sturen naar jouw school, of bij de directeur mischien?

Ik hoop dat ik je kon helpen, groetjes sinasappelbroodje

Reputatie 7
Badge +17

Als je mentor verder niks doet kun je naar de vertrouwenspersoon gaan. De meeste scholen hebben er wel een. Elke school heeft sws een klachtenregeling.

Die mentor pakt dit iig helemaal verkeerd aan.

Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik heb dit ook gehad. ik vind mijn mentor nu een kutwijf… ik weet hoe vervelend dit is! probeer het ergens te melden of ga naar een docent toe die jij vertrouwd! veel sterkte en het komt hopelijk allemaal goed🖤

Reageer