Vraag

mentaal misbruik gemaakt door ouders

  • 23 October 2021
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hooi iedereen ik had al eerder of dit onderwerp gesproken en nadat moment ging het steeds een stukje beter, maar sinds vanochtend ging het weer compleet de mist in.  Mijn stiefvader was voor mij gevoel mij aan het belachelijk aan het maken waardoor ik brutaal begon te worden omdat ik dat niet pik. Op een gegeven moment ging ze allebei tekeer tegen mij (stiefvader en mijn moeder). En toen begon ik nog harder te huilen omdat ik alleen in dit soort situaties zit en iedereen moet medelijden hebben met mijn moeder omdat ze zich niet gezien voelt maar zodra ik me aangevallen voel dan is er niemand voor mij. Ik word er echt ziek van als ze mij aanvallen want uiteindelijk krijg ik een burn out.  Ze dreigen mij met al mijn spullen weg te gooien en het dreigen met mij naar België te sturen (daar woont mijn echte vader).... Hoe moet ik dit oplossen, ik kan mag geen hulp van mijn ouders want volgens helpt het niet. 

 

Iedegeval.. bedankt voor het lezen en het reageren van mijn vorige topic. Ik moest dit ergens uiten. 

 

Met vriendelijke groet zonnebloempitje 


1 reactie

Hey zonnebloempitje2,

 

Echt naar, als je ouders zeggen dat je geen hulp nodig hebt ben ik dat er niet mee eens. Niet dat het probleem helemaal bij jou licht, maar toch kan je wel leren dat dingen je minder raken. Ik heb ook therapie gekregen voor vergelijkbare dingen. Voor mij hielp dat.

Aangezien je ouders dat niet willen. Heb je misschien een goeie mentor of een ander docent/vertrouwenspersoon op school waar je naar toe kan. Misschien kunnen zij jou helpen. Of zit je op een hobby/ sport met een hele aardige docent waar je gewoon op zijn minst je verhaal kwijt kan.

 

Veel iets,

Who.am.I.

Reageer