Vraag

mensen pesten me


  • Anonymous
  • 0 reacties

mensen pesten mij, omdat ik een koortslip heb. ik ben best wel verdrietig en nu zit ik de hele dag achter de computer. help, alsjeblieft

 

-De tekst is aangepast door De Kindertelefoon in verband met betere leesbaarheid-


11 reacties

Hey,

Zeg dit zo snel mogelijk tegen je mentor of ouders. Dit kan echt niet.

~Ikke13

ja heb ik geprobeerd deden er niks tegen 

-valetijn

 

Raar zeg, probeer de pesters anders te negeren... Ik weet dat het lastig is,aar vaak werkt het wel. 

oke ga ik probere. thx

 

Reputatie 7
Badge +5

Hey @valetijn !

Ik heb een tip voor je! Ooit gehoord van een ventbook? Dat is een uitlatingboek voor je gevoelens! Misschien help dit!

Groetjes een gulpvol meisje ♤♡

Reputatie 7
Badge +9

Koortslip is vrij normaal en ik weet bijna zeker dat iedereen die al eens heeft gehad. 

Ik raad je toch aan om nog eens naar je mentor te gaan, die moet er morgen toch wel iets aan doen. 

En ik herinner je eraan dat pesters gewoon stomme mensen zijn die niks beters te doen hebben. 

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan niet beter zeggen dan de mensen hierboven maar toch meld ik even dat ik je heeeeel veeeel sterkte succes toewens vertel je het als je het verteld hebt?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik sluit mij aan bij @wilhelmavemela  en ook ik hoop dat het verbetert !!

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

Heyhoi!!

Wat kinderachtig van die kinderen, ze zullen je pijn niet begrijpen :((. Bespreek het met je ouders, haal ze over om met hun ouders te spreken. Laat je ouders zien dat je er echt diep mee zit.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi en misschien is er op je school een vertrouwenspersoon ? 

Grtjs liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

Als het echt niet kan moet je er wel echt iets tegen doen. Het is goed dat je het durft te melden!

Reageer