litekens

  • 24 February 2022
  • 10 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi milan hier ik heb veel litekens heel veel hoe kan ik die het best bedekken

laat me het weten hoe jullie dat doen bedank alvast


10 reacties

Waarom heb jij veel littekens ???

Doet jij soms ook aan snijden ???

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +7

Heey, 

vervelend dat je hier last van hebt! 
ten eerste, littekens zijn niet iets wat je perse hoeft te bedekken, het gaat er natuurlijk om dat jij je goed voelt maar je hoeft het niet te bedekken voor anderen.

het ligt er natuurlijk aan waar het is, als het op je polsen is, zou je armbandjes kunnen dragen (of horloge oid) en gwn lange mouwen. Ook kun je er altijd gwn een pleister of verband (als het wat groter is) op doen, en zeggen dat je gwn een ongelukje hebt gehad of zo. 
ook kun je er make-up op doen, doe dit alleen als het een oud litteken is. 
als je verse wondjes hebt, probeer ze schoon te houden en goed te verzorgen, dan geneest het snellen en kun je misschien een litteken voorkomen!

sterkte<3

groetjes,

kwakend1tje

Waarom heb jij veel littekens ???

Doet jij soms ook aan snijden ???

 

Zelle

ja heel veel als ik boos ben of gespannen ben het word steeds erger

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Er staan op dit forum heel veel tips om je niet te snijden en toch je gevoel kwijt te kunnen. Ik hoop dat je daar wat aan hebt het is heel fijn en het helpt!

Grtz liefs Julian X

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anoniem76 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +19

Je kan als de wonden helemaal genezen zijn en littekens zijn kan je er van die huidskleur make-up op doen dan zie je het minder.

ja

make-up werkt heel goed 

 

Zelle

 

Reputatie 7
Badge +19

Mijn moeder gebruikt ook altijd make-up voor de littekens van wondjes op haar gezicht

Armbandjes werkt ook goed

Zoals deze van mij 

 

Heya dus zoals gelezen je doet aan sh SOMS ik heb gehoord dat als je vaseline erop smeert dat het vervaagd

Edit 1 getest op de plek waar ik ben gestoken en JAA het werkt

Reageer