Vraag

leerkracht pest me

  • 20 January 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Op het moment pest een leerkracht me.

Eerst als ik de klas uitging zei ze tegen mijn klas dat zij en nog leerkrachten mij niet meer geloven. Dan loog ze over dat ik een leerkracht ontslagen wilde hebben. En nu zei ze tegen mijn klas dat ik stonk en dat ik dat op stage ook deed en dat ze mij meerdere keren apart nam om dat te zeggen en dat ik haar advies niet aannam. Nu doen andere leerkrachten ook al raar tegen mij. Als iemand van mijn klas huilt dan is dat altijd ocharme en dit en dat en als ik huil dan negeren ze mij. Mijn huisdokter zei tegen mij dat dit echt pesten is. Wat moet ik doen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat gedrag kan echt niet. Als het goed is heeft de school een vertrouwenspersoon. Bij hem/haar kun je met dit soort zaken terecht.

Reputatie 7
Badge +15

Heb je een jaarleider ( als je bijv, in de 4e zit, dan iemand die als het waren “het hoofd” van alle 4e klassers, zijn, ga naar hem / haar, of evt je mentor! ) 

 

Mij_Niet_Gezien 

x.❤️🧡

Reputatie 3
Badge +1

Hii,

heb je dit al met je ouders besproken?  misschien zeggen zij dat ze op gesprek willen, of dat je naar een andere school moet. Dit lijkt met het beste om te doen aangezien het niet normaal gedrag is.

 

Groetjes :)) 

 

Reageer