Vraag

league of legends verslaving

  • 19 January 2023
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Badge

hallo. 

Ik ben zwaar verslaafd aan een spel genaamd League of legends. Ik droom er zelfs over.

Het is zo erg geworden dat ik niet meer naar school ga en het enige wat mij boeit is mijn rank (silver 3, EUW servers, HMU). 

Mijn broer is diamond en hij pest mij altijd. Hij slaat mij ook soms (TwT).

Mijn vraag is, hoe kan ik diamond worden?

Alvast bedankt! 

 

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Klinkt alsof je niet meer zonder kan. Maar als het goed is ben je gewoon leerplichtig en zul je vast bericht krijgen van de leerplichtambtenaar als je niet naar school gaat. En ik denk dat je dat liever niet hebt.

Je broer mag jou niet slaan. Misschien is dat iets om met je ouders te bespreken?

En ik heb geen idee hoe je diamant wordt

Badge

Ik had 6 jaar geleden precies dit probleem. Mijn oplossing was chineze boosting service BAO LAN. Ze helpen erg goed en ik werd meteen platinum. Diamant is vanaf daar een 'walk in the park.'

Badge

Zelf speelde ik vroeger (in mijn tijd 😉) ook wel eens een potje leauge. Ik main Darius! En jij??? Mijn moeder slaat me soms, ik weet hoe het voelt! Zelf was ik een aantal seizoenen challenger. Ik wil je wel helpen om naar diament te komen 😃.  En als je meer meisjes kent die een grote sterke jongen zoeken ben ik daar voor paraat 😛.

Reputatie 7
Badge +15

Ik ken dat hele spel niet… maar ben je niet leerplichtig zoals @jaivy @l zegt…?

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer