Hoi,
Ik ben heel lang gepest, ik heb daar eerder ook al een topic over geplaatst op dit forum alleen met een ander account. Daar kan ik nu niet meer op dus heb ik een nieuw account aangemaakt.
Ik ben dus gepest en heb veel last van de gevolgen. Het pesten is nu over maar ik was benieuwd of anderen van jullie ook hetzelfde meemaken ofzo…
Toen ik werd gepest was ik vaak alleen, nu ben ik dus ook nog steeds het liefst alleen. maar ik heb een vriendin die ik nog maar pas ken dus die heeft mij niet gekend toen ik werd gepest. en die wil dus altijd de drukte opzoeken. en dan ga ik dus op een rustig plekje zitten en dan word ze boos op mij, want ik was niet terug naar haar gekomen. Maar als ik niet even een rustig moment voor mezelf heb tussendoor op een lange schooldag dan ben ik echt helemaal kapot aan het eind en kan ik ook niet meer mn huiswerk doen enzo.
Ook is het nu ongeveer een jaar geleden dat ik mezelf voor het eerst echt depressief voelde enzo en stukjes daarvan komen steeds terug in mn hoofd. Ik heb er nu eigenlijk geen last meer van maar af en toe ineens dan komt er weer heel veel naar boven. Herkennen mensen dat?
Ik ben benieuwd naar de antwoorden….
Als anderen nog vragen aan me hebben over of ik iets herken of advies willen wees dan niet bang ofzo om ze te stellen! ik zal altijd mn best doen om je te helpen, het kan een paar dagen duren voor ik reageer maar ik doe mn best voor iedereen! als ik het niet weet zeg ik het wel…
Groetjes mij