Vraag

kleding zit niet lekker!

  • 6 June 2020
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

Badge

Iedereen om mij heen heeft altijd een spijkerbroek aan en strakke broeken enzo! Maar ik kan dat niet het zit niet lekker ik kan alleen wijde broeken aan en het ziet er niet uit! (Vind ik zelf)! Andere mensen zeggen altijd dat ik er leuk uitzie maar zo ben ik niet maar er zit een knopje in mijn hoofd die ik niet kan omschakelen heeft iemand dit ook of iets gelijks?

ik ben trouwens ook gepest op basischool daar begon het! Ben naar accare geweest dat is een therapie! Ik ben hoogsensituef heb miss add en heb ass! Mijn IQ116


6 reacties

Hey @Femke12344 .

Als jij je daar in lekker voelt is het goed.

Als andere zeggen dat je er goed uitziet is er na mijn mening niets mis.

Dat knopje heeft iedereen wel is, daar kun je niks aan doen. De een kan het makkelijker uit zetten dan de ander.

Vervelend dat je op de basisschool bent gepest.(ik snap je) fijn dat je therapie hebt gehad .

Hopelijk helpt dit. 

Groetjes gebruiker c 

 

Badge

Heel fijn dankjewel! Maar ik voel me er zelf niet goed in maar het zit fijner ik zou graag andere kleren willen aandoen! Ik wil later ook graag iets doen met kleding!

Reputatie 3
Badge +2

Je moet dragen wat jezelf lekker vind zitten. Je moet proberen te zijn hoe je wilt zijn en je niet door anderen te laten beïnvloeden. Ik weet dat dit enorm lastig kan zijn. Maar ik weet zeker dat je dit kan!

 

Xx mij💛

Reputatie 1
Badge

Haii @Femke12344 , 

Ik vind strakke broeken ook niks, en draag ook voornamelijk wijde. Vroeger vond ik ze niet staan, en ik was sowieso erg onzeker over mijn kleding. Dat is natuurlijk nergens voor nodig, want je moet dragen wat je zélf wilt, wat anderen daar ook van vinden. En in jouw geval vinden anderen het je goed staan, dus dat is een win-winsituatie!

Misschien helpt het om zelf zekerder te worden, om een wat andere kledingcombinaties te proberen, of verschillende kleuren. Zoek eens wat plaatjes op waar je een leuke outfit met wijde broeken ziet, en probeer vervolgens zoiets bij elkaar te zoeken. Experimenteer met accessoires en misschien helpt het om jezelf wat zekerder te maken.. succes!! xx

Reputatie 2
Badge

Heyy,

ik snap heel erg wat je bedoelt ik heb hier zelf ook last van gehad. 

Het is misschien handig om een tussenweg te zoeken. Je zegt net namelijk dat je strakke broeken mooi vind, maar niet lekker vind zitten. Probeer dan bijvoorbeeld een heel leuk shirt te doen op een lekker zittende broek.

Je kan ook proberen om als je nergens heen hoeft gewoon een dagje een strakke broek aan te doen. Je blijft dan toch alleen maar thuis, dus als het echt niet meer gaat kan je je altijd omkleden. Misschien lukt het namelijk wel als je even doorzet en het echt even ervaart.

Als dit allemaal niet lukt kun je ook altijd nog proberen om het mooie in wijde broeken te zien. Ookal is dat natuurlijk wel lastig.

Ik hoop dat dit een beetje helpt♡

Badge

Heyy,

ik snap heel erg wat je bedoelt ik heb hier zelf ook last van gehad. 

Het is misschien handig om een tussenweg te zoeken. Je zegt net namelijk dat je strakke broeken mooi vind, maar niet lekker vind zitten. Probeer dan bijvoorbeeld een heel leuk shirt te doen op een lekker zittende broek.

Je kan ook proberen om als je nergens heen hoeft gewoon een dagje een strakke broek aan te doen. Je blijft dan toch alleen maar thuis, dus als het echt niet meer gaat kan je je altijd omkleden. Misschien lukt het namelijk wel als je even doorzet en het echt even ervaart.

Als dit allemaal niet lukt kun je ook altijd nog proberen om het mooie in wijde broeken te zien. Ookal is dat natuurlijk wel lastig.

Ik hoop dat dit een beetje helpt♡

Ik vind jou reactie erg helpen heel erg bedankt hiervoor! Ik heb namelijk nog nooit iemand intmoet die het zelfde had!

Reageer