Skip to main content
Vraag

kinderen uit de klas doen gemeen

• September 15, 2025
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi, ik zit dus ergens mee. Het is zegmaar dat ik nu in de 3e klas zit, maar de kinderen uit mijn klas doen heel gemeen, ze maken mij en mijn vriendinnen belachelijk, bijvoorbeeld: mijn vriendin was er vandaag niet, en toen zaten ze allemaal zo van yes! En leuk voor ons! En het was in de groepsapp maar ook in de klas. En ze maken gewoon allemaal opmerkingen enzo, wat gewoon heel gemeen is. Wat moet ik doen? Nog even en ik sla ze in elkaar

6 reacties

NightShadow
  • September 15, 2025

Heyyy,

Je kunt naar je docent gaan of mentor. En anders negeren, die mensen die gemeen doen zijn waarschijnlijk heel onzeker of willen domweg stoer doen. Mensen kunnen gemeen zijn, en ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet zomaar stopt. Dus misschien moet je het wel aan iemand vertellen. 

En tja, in elkaar slaan. Kijk, ik ben jaren gepest en ik heb 1 keer terug geduwd. Het heeft het voor een paar weken opgelost. ze lieten me een paar weken lang met rust. Maar ik was bijna geschorst, ik was mijn pauze kwijt en ik moest me melden. Ik denk niet dat het het waard is, 

Sterkte!

Forum|alt.badge.img+1

ga naar je mentor.  die zal het wel voor je oplossen. als je niet zon goede mentor hebt kan je naar je coordinator

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 15, 2025

Ja ga hier mee naar de mentor .

Dat dit echt moet stoppen.

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 24, 2025

Hoi hoi

zeg er eerst zelf wat van als ze dan niet luisteren zal ik naar je mentor gaan

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 24, 2025

zoals iedereen al zegt, ik zou naar je mentor gaan. 

het lost niks op om ze in elkaar te slaan. het is nou eenmaal jij en je vriendinnen tegen de hele klas.

xxx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 26, 2025

Wat gemeen! Dit hoort niet te kunnen en pesten is absoluut niet oké. Fysiek Geweld werkt zelden, en zorgt vaak voor meer problemen. Praat er eerst eens met je vriendinnen over, als zij hetzelfde voelen kunnen jullie samen hulp zoeken en ik kan me voorstellen dat dat minder spannend is. Probeer je zelf in ieder geval niet minder opvallend te maken, want dan stop je je gevoel alleen maar dieper weg en gebeurd er nog niets. Ga naar je mentor, of je ouders. die kunnen het er dan samen met je over hebben. als je het tegen je mentor verteld is de kans groot dat hij/zij er iets aan gaat doen. 

Gr. SlimpieDimpie