hey het is al best wel laad maar ik kan niet slapen en dat komt door een paar zinnen door mijn hoofd gaan ze gaan er maar niet uit ik zou je vertellen hoe het zit ( ik ben nu ziek het is een hele tijd geleden gebeurd maar ik kan niet stoppen met eraan denken )
vanaf dag 1 in de brugklas deed ze gemeen ik heb het over een meisje uit de klas. ze deet er alles aan om niet naast mij te hoeven vietsen maakte k*t opmerkingen over anderen en dee super gemeen (lees mijn topic word ik gebruikt) ik na een tijd was ik er klaar mee ik ging naar haar toe en vroeg wat ze tegen me had ze haalde haar schouders op en begon te laggen een mijsje waarmee ik bevriend was (die vroeger door dat gemene mens werd gepest maar nu zijn ze opeens bestie ofzo idk) zij dat ze miss niks tegen me had ze had egt haat het was iedergeval niet lief in haar stem ik rende huilend weg op de ene of andere manier in dat kind achter mijn grootste angst gekomen (ff als je het nog niet wist ik heb geen echte vrienden op die school en me grootste angst is dat de aardige mensen me eigenlijk haten) wat ze toen tegen me zij blijft door mijn hoofd spoken namelijk: jij hebt geen frienden ze doen alemaal als of ze haten je ik zou je vriend kunnen zijn maar ja dat wil je niet.
ik was zo verdrietig en ik moet er nu weer aan denken wat moet ik doen
ps heb miss dyslectie darom veel spelling fouten