jongens op school

  • 29 October 2021
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi hi hi 

Dus ja die Guy is mijn cruch en hij haat mij en hij zegt dat ik hem stalk maar 1 ik kan er niets aan doen dat we op het zelfde moment op school komen + ik volg hem niet maar hij denkt van wel en ik snap niet hoe ik daar mee op moet gaan en waarom hij mij haat ik moet dan soms huilen en ik heb al een paar keer zelfmoord proberen te plegen en me zelf gesneden  xxxxxx me error girl

 

 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

hoii

 

ik denk dat je die guy even met rust moet laten. uit zijn reactie kun je op merken dat hij niet zo geïnteresseerd is in jou. of misschien wil hij nog helemaal niet een relatie. het beste is denk ik om hem gewoon een tijdje te negeren en een beetje te ontlopen. want dat jij je kut voelt door de manier waarop hij op jou reageert is niet oke. en het is daarom misschien ook beter om hem te vergeten. ga opzoek naar een leukere jongen die wel lief is en niet zo'n piepzak als dat hij is. er zijn genoeg jongens die op jou staan te wachten misschien niet op jouw school of in je dorp maar daarbuiten in de wijde wereld. succes. <3

 

Reageer