Vraag

jongen lekt mijn zogenaamde nudes uit

  • 9 June 2023
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heya , ik had een vriend die op de school naast de mijne zat (zelfde gebouw) en ik ontmoete door hem mijn (nu ex) vriendin . en ik en mn gf waren dus in een groepsapp met hem en hun kregen wat gezeur met elkaar omdat die jongen (we noemen hem nu ff J) allemaal fotos van gesprekken van mij en mn vriendin doorgestuurd had naar iemand (die screenshots maakte die zelf op haar telefoon toen ze hem even achterliet ermee om op dr spullen te passen en hij stuurde ze dus door naar hemzelf en dan naar die jongen ) dus toen hadden we al het bewijs ervan en ik zei al van “J ik ben niet boos maar dan moet je dan nu ook niet liegen dat het niet zo is weetje , we weten het nu toch al en we doen allemaal wel wat shit in ons leven dus het is prima” nou hij ging dreigen met zm plegen en shit zoals dat en gwn raar doen dus ik zei gwn van “oke weetje ik wil hier geen discussie over hebben dus zoek t maar uit” nou de volgende dag komen ik en mn vriendin op school en ik word meerdere keren aangesproken over “ohja jij neukt J en jullie hadden een relatie” en dat is niet zo dus ik zei “kijk als je zo delusional bent om dat van hem te geloven dan lijkt dat me jou probleem” en mij boeide het niet tot het erger werd. allemaal gezichtloze nudes werden doorgestuurd en hij zei dat ze van mij waren , iedereen gelooft het ook. nou dus dat sloeg al helemaal nergens op in mijn mening dus ik blijf gewoon normaal en ik ga die mensen ook niks uitleggen want wrm zou ik me moeten verontschuldigen ervoor. en nu gaat het steeds verder en verder ermee . dus nu gaan 11 fotos rond en ik ben het niet eens en nog abnormaal veel andere roddels die echte TE VER gaan . dusja wat doe ik hier eigenlijk aan


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hee ik zal wel een beetje uitleggen hoe het is gegaan want dit is echt niet normaal dat ze dat doen :(

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

tja voor mezelf is dit ook al vaag genoeg weetje, uiteindelijk slaat t helemaal nergens op

Reputatie 7
Badge +4

Ja snap ik :( echt lastig

Reageer