Hey @Zeepsopje ! Ja dat is zeker pesten. En pesten is echt zwak en dom! Het is misschien niet makkelijk maar er boven staan is goed, maar hopelijk kan een docent je ook helpen. Ik vind zulke lui zo sneu! Kijk ook wat @Tinkerbell zei in een ander topic:
https://forum.kindertelefoon.nl/school-en-studie-39/jongens-nemen-gym-te-serieus-87881?postid=576547#post576547
Beter zou ik het niet kunnen zeggen! Ben het daar helemaal mee eens!! Die jongens mogen wat mij betreft zelf ook eens een keer op hun nummer vind ik. Voelen ze ook eens hoe 'leuk' dat is. Hopelijk krijg je nog meer tips en reacties!
Liefs Tover xxx
Is dit ook pesten? Als je vraagt aan je klasgenoten of je naagst ze mag zitten en antwoorden dan met nee, ik ga al naast die persoon zitten. Ik krijg hier ook een gevoel van dat ze me niet aardig vinden en dat niemand naast me wil zitten, ik krijg hier daarom haatgevoelens naar mezelf en moet ik mezelf gaan beschadigen ook denk dan ook dat ik beter niet kan bestaan of dood kan zijn.
Zeepsopje
Hey @Zeepsopje ,
Dat is zeker pesten en totaal niet oke!
Dat ze je na praten slaat totaal nergens op en is dom! Onzeker moet je je zeker niet voelen, dat ze dat doen is laf! Dat je stem zo is kun je niks aan doen en is ook niet erg. Als ik jou was zou ik het wel melden bij een docent, maar probeer hier vooral boven te staan hoe moeilijk ook.
Ik hoop dat het lukt om met een docent te praten!
Groetjes en liefs :)
Normaal met een docent praten, vind ik erg moeilijk
@Zeepsopje ,
Voor alle duidelijkheid de schuld ligt echt niet bij jou! En het is heel gemeen dat ze het zeggen op het moment dat je vraagt of jij daar mag zitten...dat is echt niet normaal gewoon. En het is niet beter als je dood vind, dan winnen hun en dat moet je niet laten gebeuren! Zelfhaat is niet nodig jij doet lief en aardig, maar wordt hierdoor slecht behandeld en dat verdien je écht niet!! Weet hier iemand van? Zo niet ga dan na een docent op school, zeg tegen je ouders dat het op school niet goed gaat... dit moet gewoon stoppen.
Ik kan niet meer zeggen dan dat het niet aan jou ligt, jij doet echt je best! Jezelf niet haten om wat die domme, gemene personen doen!
Hoop oprecht dat dit je helpt en je er met docenten, ouders over kan hebben zodat het stopt... dit is mensen kapot maken.
Groetjes en een knuffel van mij!
De jongens die na doen bedoelen het misschien niet gemeen, dat zei mijn vioolleraar, daar was ik ook wel weer mee eens, maar ik heb er toch last van en word onzeker. Dus ik pieker daar zoveel over.
Zeepsopje
@Zeepsopje
Als je het lastig vind om met een docent te praten kun je een vriend/ vriendin of je ouders mee vragen, is misschien sowieso beter zodat er gelijk wat meer actie in komt. En anders kun je een docent mailen of een brief geven, dan hoef je ook niet te praten... denk er maar over na
Groetjess :)
Zowiezo niet met mijn mentor, ze begrijpt me totaal niet
Heyy @Zeepsopje,
Als dat geen pesten is…
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt! Echt zoo stom!
Mijn tip: ook al is het heel moeilijk, ga met iemand erover praten! Bij mij heeft het geholpen. Als je goede vrienden/vriendinnen hebt, doe het daar aan!! Als je ze niet vertrouwt, zijn het slechte vriendinnen.
Maar een heel belangrijk ding: besef dat je er mag zijn!! Want jij hebt dan een unieke stem, en niemand is zoals jij!!
Ik hoop dat ik je heb geholpen.
Ik vind het enorm spannend om dit te sturen, want het is mijn eerste bericht
Groetjes ikzaljeproberentehelpen
Zeker weten heb je me goed geholpen