is dit pesten?.

  • 12 January 2024
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

heyy iedereen rish hier, ik wil hier ff wat kwijt

 

Ik ben dus een jongen van 13 gwn een normale leven op de middlebare ( eerste )

maar ik ga veel om met meisjes en minder jongens

er zijn dus 3 jongens ofzo en ze zeggen soms: “ zo rish wat heb je veel chikkies “ ofzo en “ ben je gay “

dus dinsdag zat ik op een stoel waar iemand anders op zat ( hun vriend ) en dee fk eigenwijs en dus dee een jongen achter me die stoel weg toen ik wou zitten. Nou 2 mensen ofzo lachten niemand zag het ofzo maar een van hun zei; “ zo rish zak je door je stoel heen? “ mij boeit het niet heel erg maar ik wil jullie mening weten. Ik ben een normale jongen en neem t op voor mezelf als ik echt gepest voel maar ben eig nooit g

epest. Denken jullie dat dit plagen is ( denk ik namelijk ) of denken jullie dat het pesten is? Ze zijn gwn respectvol als je iets vraagt ofzo dus jaaaa dat was m dan daggg

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Het is aan jouw de vraag of je het pesten/plagen vind, ik kan dat niet bepalen.

Ik denk dat het eerder plagen is, er word ook best wel vaak tegen mij '’ben je gay'’ enzo gezegd, ja tegenwoordig hoor je dat allemaal en menen ze het niet echt.

Als ze normaal gewoon respect hebben voor je is het eerder plagen denk ik.

Badge

dankuwel, ik vind het ook niet pesten ofzo en ik vind school gwn leuk dus het boeit me niet zoveel. Wou het gewoon weten want het zat er een beetje meeee

Reageer