hallo iedereen.
ik heb een probleem ik zit nu een maand ongeveer in het 2de middelbaar en ik heb het gevoel dat ik een soort van word gepest.
mijn nieuwe klasgenoten zijn overdreven vriendelijk tegen mij ieder lesuur als ik aan mijn lokaal kom zeggen ze heey...(mijn naam) en ze noemen me vaak bestie terwijl ik nooit bij hun loop.
als ik bij mensen uit mijn klas sta die Ik wel mag heb ik vaak het gevoel dat ik er ongewenst bij sta omdat ze gwn tegen elkaar bezeg zijn.
ik heb een vriendin in de klas waar ik alles kan tegen zeggen en eig ook hetzelfde probleem heeft als ik.
nog iets wat mijn klas doet ik mij te veel aandacht geven bv: bij turnen moest iedereen dansen op punten maar niemand kreeg echt een applaus behalve ik.
ook is er een iemand die ik helemaal niet mag wand zij en haar vriendinnen zijn ultra vriendelijk maar als ik een iets ze of doe dat zij niet willen of logisch vinden reageren ze echt kij boos maar ff later doen ze dan weer alsof er niets is gebeurt
zo waren er een paar meiden over mij aan het rodelen maar ik hoorde dat niet het enige wat ik hoorde was dat 1 van de 2 zij: ze zit wel naast jou he, zeg maar sorry.
dus wat ze zij weet ik nie
moet ik dit melden een de klastitularis (die is wel vriendelijk)
of is dit geen probleem waar ik te veel drama rond maak
wat zouden jullie doen groetjes ike.