is dit pesten??

  • 12 September 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Hi ik ben annabel (niet me echte naam ofc) 13 jaar ik was dus met een paar vriendinnen naar huis aan het fietsen en toen kwamen we 4 jongens tegen.  Ik heb in groep 8 met deze jongems in een klas gezeten en toen deden ze helmaal niet zo maarja ik fietste gwn naar huis toen zij dus opeens heel langzaam voor kwamen fietsen wij prbeerdeb ze in te halen maar dan gingen zij helemaal links fietsen en als we dan via de stoep gingen gingen zij daar ook heen. Toen was ik uiteindelijk even gaan wachten ergens met 1 vriendin (de andere moest een afslag nemen) en toen waren we daar iets van 5 min toen we weer verder gingen. Toen namen dus die vriendin en ik allebei een andere afslag om naar huis te gaan en toen kwam ik ze weer tegen en gingen ze keihard lachen en weer heel traag fietsen. Uiteindelijk fietste ze helemaal naar mijn huis(!) En toen deed mn moeder de deur open en reden ze keihard weg. Dit doen ze nu al een paar dagen en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, iemand tips???


2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Dat is echt kut. Dit is gewoon pesten. Ik weet niet zo heel goed wat je kan doen. Zitten ze bij jou op school? Als dat zo is kan je altijd nog naar je mentor. Of je kan wat langer op school wachten totdat je naar huis fietst en dan een compleet nieuwe roete naar huis nemen. Of ga niet direct naar huis toe na schooltijd. Misschien langs de stad of bieb ofzo. Dit gedrag is erg kleuterachtig van hun maar als je probeert ervoor te zorgen dat je routes onvoorspelbaar zijn kunnen ze je niet altijd meteen volgen. Want ze kennen nu je routine en dat is best wel zorgwekkend

Reputatie 2
Badge +1

Mee naar huis fietsen snap ik niet zo erg, misschien bedoelden ze dit als grapje maar denk 't niet.

 

Dat ze voor je gaan fietsen of je laten afremmen heb ik ook vaak bij mijn vrienden, zit nu in de 3rde en we hebben gewoon soms lol.

Weet niet wat ik er van moet vinden want ja van dat fietsen doe ik ook soms wel met mijn vrienden maar niet mee naar huis fietsen 

Reageer